پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به دنبال کیفیت بالا با قیمت پایین در بازار زمستانی

کد خبر : 41621  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 مهر 1394

اختصاصی / اسپورت گزارش می دهد که باشگاه دوست دارد تا در زانویه بازیکنانی را خریداری کند که کیفیت خوبی داشته باشند اما پول زیادی نخواهند.

 

بارسلونا در نظر دارد تا در ژانویه از بازیکنانی که در گذشته در لاماسیا رشد کرده اند استفاده کند.رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در حال کار بر روی این پروژه است.اگرچه او آهسته کار می کند اما او کارش را مطمئن انجام می دهد.

 

بررسی اولیه نشان می دهد که چند بازیکن با ویژگی هایی که باشگاه می خواهد یعنی دستمزد کم و کیفیت بالا در بازار زمستانی وجود دارد.

 

نگردو ، دریک کویت ، جاناتان سوریانو و سرخیو گارسیا از جمله بازیکنانی هستند که چنین ویژگی هایی را دارند اما همه آن ها بالای 30 سال سن دارند.انریکه علاوه بر دو ویزگی بالا یک ویژگی دیگر هم میخواهد.او می خواهد بازیکنانی را جذب کند که تجربه بازی در لالیگا را نیز داشته باشند.پس دریک کویت از این لیست خط میخورد.

 

این چنین بازیکنانن زیاد پیدا می شوند.رابرت و همکارانش به صورت گسترده در حال جستجو هستند.ایجنت های بازیکنانی همچون گومیس ، دفو ، گررو و لوکاس باریوس به او زنگ زده اند تا این بازیکنان را به بارسلونا منتقل کنند.تعداد این ایجنت ها 12 نفر است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.