پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار : تمایلی به تماشای بازی‌های رئال مادرید ندارم !

کد خبر : 42850  |  زمان ارسال : جمعه 15 آبان 1394

ستاره برزیلی بارسلونا مدعی شد که علاقه‌ای به تماشای فوتبال ندارد و تأکید کرد ال‌کلاسیکوی پیش‌رو بازی دشواری خواهد بود.

 

تا شروع اولین ال‌کلاسیکوی فصل تنها 15 روز دیگر باقی مانده است، جایی که دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در تایخ 21 نوامبر 2015 (30 آبان 94) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند. ستاره برزیلی بارسلونا با نزدیک شدن به این رقابت حساس گفت که اولین گلش به سفیدپوشان مادریدی یکی از بهترین لحظات زندگی‌اش را به وجود آورده است.

 

نیمار در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفت: جدال برزیل و آرژانتین خیلی شبیه به تقابل بارسلونا و رئال مادرید است. ال‌کلاسیکوی پیش‌رو بازی دشواری خواهد شد. امسال بهترین سال من است، چون به همان روشی بازی می‌کنم که دوست دارم و از این بابت خیلی خوشحالم. حالا احساس می‌کنم در خانه هستم. سال اولم در بارسلونا سال یادگیری بود و سال دوم در این تیم اوضاعم بهتر شد.

 

وی افزود: همیشه عاشق سبک بازی بارسلونا و بازیکنانش بوده‌ام. حالا هم خودم را با سبک بازی آنها وفق داده‌ام. من و سوارز هم باید با حرکات خود فضای لازم برای دریافت پاس از این بازیکنان فوق‌العاده را پیدا کنیم. نمی‌دانم که ما سه نفر (لیونل مسی، لوئیز سوارز و نیمار) بهترین بازیکنان جهان هستیم یا خیر ولی این را می‌دانم که ما بازیکنان بزرگی در بارسلونا داریم. امیدوارم بتوانیم سال‌های بیشتری در اوج باشیم.

 

ستاره برزیلی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا با اشاره به اینکه بازی‌های کهکشانی‌‎ها را دنبال نمی‌کند، اظهار داشت: وقتی که برای بارسلونا بازی نمی‌کنم، علاقه‌ای به تماشای بازی‌های فوتبال ندارم. در ضمن تمایلی به تماشای بازی‌های رئال مادرید ندارم و در مورد بازی‌های دیگر هم این موضوع صدق می‌کند. در مورد چیزی هم که ندیده‌ام، نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

 

نیمار که نامش در فهرست 23 کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2015 قرار دارد، تأکید کرد: برای من مهم کسب عناوین قهرمانی با تیم است. رقابت برای کسب عنوان توپ طلا هم همیشه بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است، دو بازیکنی که متعلق به سیاره‌ای دیگر هستند. به هر حال به این چیزها توجهی ندارم و می‌خواهم به هم‌تیمی‌هایم کمک کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.