پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

از رونالدینیو تا اینیستا / یک دهه تسلط بارسا بر برنابئو + عکس

کد خبر : 43620  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 آذر 1394

تشویق رونالدینیو در سال 2005 توسط هواداران رئال مادرید این‌بار 10 سال بعد برای اینیستا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تکرار شد.



نزدیک به 10 سال از روزی که رونالدینیو توسط هواداران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دلیل عملکرد درخشان و خیره‌کننده‌اش مورد تشویق قرار گرفت، می‌گذرد و این بار اینیستا شنبه شب گذشته در برنابئو مورد ستایش هواداران رئال قرار گرفت و آن‌ها ایستاده هافبک خلاق کاتالان‌ها را که از قضا گلی دیدنی به ثمر رسانده بود، مورد تشویق قرار دادند.

 

19 نوامبر سال 2005 بود که فوق ستاره برزیلی با 2 گل زیبا و با حرکتی انفرادی دروازه رئال را گشود و پیروزی 3 بر صفر را برای بارسایی‌ها به ارمغان آورد و این بار در سال 2015 آندرس اینیستا با یک گل و یک پاس گل برد شیرینی و تاریخی را به آبی‌اناری‌ها هدیه داده است.

 

 

درخشش رونالدینیو آن‌قدر چشم‌گیر بود که اولین حضور لئو مسی در ال‌کلاسیکو و گلزنی ساموئل اتوئو چندان به چشم نیامد و به نوعی تحت الشعاع عملکرد مهاجم برزیلی قرار گرفت و اوج این اتفاقات زمانی بود که گل دوم رونالدینیو درون دروازه رئال جا گرفت و هواداران مادریدی به تشویق نابغه برزیلی پرداختند.

 

 

10 سال از آن زمان تا به حال می‌گذرد و آبی‌اناری‌ها دراین مدت 8 پیروزی، 3 تساوی و 6 شکست را تجربه کرده‌اند و این یعنی یک دهه تسلط بارسا بر برنابئو.

 

این‌بار هم تاریخ تکرار شده است و بازهم پیروزی بارسا در مادرید آن‌ها را در پایان هفته دوازدهم به صدر جدول لالیگا رسانده و هافبک خلاق اسپانیایی نه تنها یک پاس برای نیمار مهیا کرد بلکه زمانی که آبی‌اناری‌ها دو بر صفر پیش بودند، تیر خلاص را بر پیکره رئال شلیک کرد و در نهایت مورد تشویق قرار گرفت و لوئیس انریکه سرمربی بارسا لب به ستایش از شاگرد خود گشود و عنوان کرد که به او افتخار می‌کند.

 

 

در یک دهه تسلط بارسا بر برنابئو پیروزی‌های بیادماندنی برای این تیم به ارمغان آمده، از پیروزی 6 بر دو در سال 2009، تا پیروزی دو بر صفر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2011 و برد 4 بر 3 در فصل 14-2013 لالیگا، همه آن‌ها به نوعی نشان‌دهنده برتری مکتب بارسا مقابل تیم سلطنتی اسپانیا است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.