پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیز انریکه ؛ برد بارسلونا در ال کلاسیکو چیز عادی است !

کد خبر : 43644  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 آذر 1394

اختصاصی / لوئیز انریکه سرمربی موفق بارسلونا معتفد است که برد در مقابل رئال مادرید چیز تازه ای نیست .

 

شنبه شب بارسلونا موفق شد در ورزشگاه برنابئو رئال مادرید را له کند در این بازی تاکتیک های انریکه همه را شگفت زده کرده بود و در نهایت بارسلونا با نتیجه سنگین 0-4 رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو به آتش کشید .

 

روز همگی خوش ، فردا از چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ما در ورزشگاه نیوکمپ میزبان آس رم هستیم پیروزی در این بازی خیال ما را خیلی راحت میکند بدون شک من از شاگردانم پیروزی را میخواهم هدف ما این است که به عنوان صدر نشین به دور بعدی صعود کنیم بازگشت لئو مسی میتواند تیم را قدرتمند تر کند در حال حاضر تمام فکر ما روی بازی در مقابل آس رم است .

 

ال کلاسیکو : " ما در سطح بالایی در مقابل رئال مادرید حاضر شدیم و با کارامون احساس میکنم مادریدی ها رو شگفت زده کرده بودیم ، من احساس میکنم که در گذشته بازی های زیبا تری هم به نمایش گذاشته ایم و بازی در مقابل رئال مادرید بهترین بازی ما نبود از شاگردانم راضیم " .

 

نقل انتقالات زمستانی : " بدون شک اگه بازیکنی وجود داشته باشه که حضورش در تیم سطح تیم مارو ببره بالاتر حتما جذب خواهد شد ، در حال حاضر من نمیتونم چیز زیادی در مورد بازار زمستانی برای شما بگویم البته حضور ویدال و توران مارو خطرناک تر خواهد کرد " .

 

بازی در مقابل آس رم : " ما در خانه خود در مقابل آس رم قرار خواهیم گرفت و این خیلی چیزارو عوض میکنه ، حریف ما نیاز به امتیاز داره از نظر من بازی جذابی خواهد شد امیدوارم هواداران ما از تماشای آن لذت ببرند ما به دنبال پیروزی هستیم " .

 

رابطه من لئو مسی : " من با همه بازیکنان تیمم رابطه خوب و دوستانه ای دارم ، در مورد رابطه من و لئو مسی هم میتونم بگم یک رابطه خیلی شگفت انگیز است من خیلی خوشالم که اونو در تیمم دارم " .

 

عکس العمل خانوادم بعد از نتیجه ال کلاسیکو : پیروزی بارسلونا در مقابل رئال مادرید دیگر یک چیز بسیار عادی است ، اما خانوادم مثل همه بازی های دیگر که در آن پیروز میشویم خوشحال بودن و بهم تبریک گفتن و برام آروزی موفقیت کردن " .

 

شرایط تیم : " من تیمم رو در شرایط فوق العاده ای میبینم ، از نظر من هر تیمی که میخواد جام هارو فتح کنه باید در کار های دفاعی و هجومی بهترین عملکردش رو به نمایش بگذاره ما هم سعی میکنیم بهتر بشیم " .

 

مسی در ال کلاسیکو : " من از بازی لئو مسی در ال کلاسیکو لذت بردم ، اون انسان فوق العاده ای است تمام خانواده بارسا منتظر بازگشت لئو مسی بودند بدون شک همه از بازگشت وی خوشحال هستند " .

 

نیمار یا کریس رونالدو : " بدون شک نیمار و کریس رونالدو بازیکنان فوق العاده تاثیر گذاری هستند ، اما نظر شخصی من این است که بازیکنان تیم من بهترین هستند و نباید آن ها را با هرکسی قیاس کرد " .

 

شرایط ماسکرانو : ماسکرانو بعد از اون مشکلی که براش در ال کلاسیکو پیش اومد حالش خیلی بهتر شده ، البته اون مشکل جدی نبود فقط نیاز به مقداری استراحت داره و طبیعی است که فردا روز استراحت اون باشه " .

 

شرایط مارک بارترا : " من اعتقاد دارم که مارک بارترا یکی از آینده دار ترین مدافع های اروپا است اون مقداری از این که کم بهش بازی میرسه ناراحته البته من به صورت خصوصی باهاش صحبت کردم " .

 

حضور براوو در لیگ قهرمانان اروپا : کلودیو براوو در ال کلاسیکو نمایش خیره کننده ای داشت و تمام مردم رو شگفت زده کرد در مورد حضور وی در بازی های لیگ قهرمانان اروپا حضور در این باره تصمیم گیری نکردم اما بدون شک بهش فکر میکنم " .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.