پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شاختار دونتسک 3-4 رئال مادرید؛ فجایع ادامه دارد!

کد خبر : 43750  |  زمان ارسال : پنجشنبه 5 آذر 1394

در پنجمین دیدار مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میهمان شاختار دونتسک بود که در نهایت زمان مانع از شکل گیری فاجعه ای بزرگتر شد و تیم بنیتز بازی 4-0 برده را در لحظات پایانی با پیروزی 4-3 و خطرناک عوض کرد تا به عنوان صدرنشین گروه A راهی دور بعد شود.

مادریدی ها بعد از شکست سنگین در ال کلاسیکو با تغییرات زیادی در ترکیب تیم پا به این مسابقه گذاشته بودند، و بازی را در مقابل حریفی کم نام و نشان تر بهتر آغاز کردند؛ در دقیقه '18 تیم بنیتز روی نبوغ مودریچ و پاس عالی او، صاحب موقعیتی شد که رونالدو آن را به سرانجام رساند. این 6مین گل وی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود.

 

بعد از این گل هم مادریدی ها بازی را در اختیار داشتند، اما رفته رفته شاختار نیز جلو کشید و با ارسال از کناره ها قصد ایجاد خطر به روی دروازه میهمان را داشت که هیچ کدام از توپ ها راه به جایی نبرد. در دقیقه '33 مسابقه رافائل واران به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، جای خود را به دنیلو داد. در ادامه نیمه نخست بازی کسل کننده ای را شاهد بودیم که پایان آن با نتیجه 1-0 همراه بود.

 

با آغاز نیمه دوم، باز هم رئال مادرید بازی را خوب شروع کرد، و خیلی زود هم در دقیقه '50 به گل دوم دست یافت تا خیال بنیتز تا حدودی راحت شود؛ زننده گل اول، این بار در نقش سازنده ظاهر شد تا مودریچ هم مزد بازی خوب خود را بگیرد. رئال مادرید خیلی زود و دو دقیقه بعد گل سوم را هم وارد دروازه شاختار کرد تا کار عملاً برای شاگردان لوچسکو تمام شود؛ این بار کارواخال اولین گل اروپایی خود را به ثمر رساند که سازنده آن باز هم ستاره پرتغالی بود. در دقیقه '62 کروس به جای مودریچ به میدان آمد.

 

کاری از دست شاختار بر نمی آمد، و رئال مادرید این بار روی حرکت سریعی دیگر توسط بیل، توسط رونالدو به گل رسید و ظاهراً این پاس گل ها شدیداً روی رابطه این دو بازیکن تأثیر گذار بوده است! هرچند دو ضرب شدن این گل، باعث شد تا پاس گلی به نام بیل ثبت نشود. ستاره ولزی بلافاصله جای خود را به کریم بنزما داد.

 

در دقیقه '76 کاسمیرو داخل محوطه جریمه تایسون را با خطا متوقف کرد که داور نقطه پنالتی را به نفع شاختار نشان داد؛ تکسیرا پشت توپ قرار گرفت و اختلاف را کمتر کرد. رئال مادرید باز هم آسیب پذیر نشان داد و کرنر ارسالی بازیکنان شاختار رو اشتباهات دفاعی این تیم به راحتی به گل دوم تبدیل شد تا حساب کار 4-2 شود. روند بازی به یک باره به نفع میزبان تغییر کرد و آنها در دقیقه '88 در آستانه تکمیل بازگشتی رؤیایی بودند.

 

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا آنها با 13 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.