پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه : مسی گل نمیزد ؛ نیمار وسوارز ناراحت‌ میشدند !

کد خبر : 43882  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 آذر 1394

 لوئیس انریکه معتقد است که دوستی و صمصمیت بین سوارز، مسی و نمیار باعث شده تا عملکرد آنها در بارسلونا تا این اندازه موفقیت آمیز باشد.
 

مثلث مسی، سوارز و نیمار، تا بدینجا در سال 2015 موفق به زدن 125 گل شده اند که 78 درصد مجموع گل های بارسا را شامل می شود. روز گذشته نیز هر سه بازیکن برای بارسلونا در مقابل سوسیداد گلزنی کردند.

 

 

لوئیس انریکه در مورد آمار خیره کننده این مثلث گفت: " زمانیکه نتیجه بازی و پیروزی برای ما تقریبا قطعی می شود اگر یکی از بین نیمار، سوارز و مسی گلی نزده باشد، دو نفر دیگر کمک می کنند تا او به گل دست یابد. این اتفاقی بود که در مورد مسی رخ داد و او دقیقه 90 موفق به گلزنی شد. اگر مسی گل نمی زد، نیمار و سوارز ناراحت می شدند.


وقتی بازی شروع می شود مسلما هر بازیکنی سعی دارد به سهم خود برای موفقیت تیم تلاش کند و من معتقدم دوستی و صمیمیتی که بین این سه مهاجم وجود دارد، باعث شده تا این اندازه باهم هماهنگ باشند."

 

انریکه در مورد روند کلین شیت های بارسلونا گفت: " این به عملکرد تک تک بازیکنان و نه فقط مدافعان در زمین بستگی دارد. اگر هر بازیکنی وظایف خودش را انجام داده و دچار اشتباه فردی نشود، احتمال پذیرفتن گل از حریف نیز پایین می آید. خوشبختانه از نظر دفاعی نسبت به ابتدای فصل پیشرفت های خوبی داشته ایم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.