پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش آخرین بازی بارسا B + مصاحبه سمپر

کد خبر : 43910  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 آذر 1394

اختصاصی / در حال حاضر تیم بارسا B  در شرایط بدی قرار دارد .

 

تیم بارسا B که در حال حاضر در دسته سوم اسپانیا فعالیت میکند در آخرین بازی خود در مقابل بلیارس نتیجه رو 1-2 واگذار کرد در حال حاضر این تیم اصلا شرایط مناسبی ندارد تک گل این تیم را گریمالدو به ثمر رساند .

 

تیم بارسا B قبل از این دیدار با کسب 14 امتیاز در رده 18ام جدول دسته سوم اسپانیا حضور داشت بازیکنانی که بیشترین دقایق بازی رو برای این تیم انجام داده اند عبارتند از اورتولا ، سمپر ، تارین ، دونگو ، گامبائو هستند و احتمال میرود این تیم بار دیگر به دسته پایین تر سقوط کند .

 

حضور در بازی مقابل ویلانوونسه : " امیدوارم این اتفاق رخ دهد من خیلی دوست دارم در تیم اصلی به میدان بروم ، در صورتی که این اتفاق بیوفتد من بهترین بازی خودم رو به نمایش خواهم گذاشت اما در حال حاضر بهش فکر نمیکنم " .

 

لوئیز انریکه : " اون انسان فوق العاده ای است ، من باهاش صحبت کردم مستر لوچو بهم گفت که سخت تمرین کنم چون در آینده فرصت های زیادی رو در اختیارم خواهد گذاشت من آرزو دارم در بارسا موفق باشم " .

 

شرایط تیم : " در حال حاضر شرایط فعلی تیم اصلا جالب نیست ، اما ما باید سخت تلاش کنیم تا به اون چیزی که میخواهیم برسیم ما در همه بازی هامون فرصت های خوبی خلق میکنیم اما متاسفانه در گلزنی مشکل داریم " .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.