پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتفاق روز | قدردانی باشکوه حکومت اروگوئه از سوارز

کد خبر : 43950  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 آذر 1394

حکومت اروگوئه قصد دارد برای قدردانی از مهاجم سرشناس خود تندیس او را در زادگاهش بسازد تا از این طریق توریست های زیادی جذب کند.

 

لوئیس سوآرس یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال اروگوئه است. او در جام جهانی 2014 به خاطر گاز گرفتن دست کیلینی با انتقاد شدیدی مواجه شد و از ادامه رقابت ها محروم شد تا به کشورش برگردد.
این بازیکن اروگوئه ای نمی تواند به خاطر محرومیت از سوی فیفا تیم ملی کشورش را همراهی کند. درست است که او حاشیه های زیادی داشته است اما در بین مردم اروگوئه از محبوبیت زیادی برخوردار است.
دولت اروگوئه تصمیم گرفته است که در حمایت از مهاجم بزرگ اما جنجالی خود مجسمه ای بزرگ از او را در زادگاهش که شهر سالتو در شمال غرب این کشور آمریکایی جنوبی است بسازد تا از او حمایت و قدردانی کند.
مورالس هنرمند اروگوئه ای که وظیفه ساخت این تندیس بزرگ را دارد گفت: ارتفاع این مجسمه 1متر و 83 سانتی متر است. این تندیس سوآرس را در حالیکه سه تا انگشت خود را به نشانه گلزنی نمایش می دهد و پایش را روی توپ گذاشته نشان می دهد و قرار است که در ماه دسامبر از آن رونمایی شود. این مجسمه رنگی و با پیراهن تیم ملی فوتبال اروگوئه خواهد بود و در مراسم افتتاحیه آن باید خود سوآرس هم حضور داشته باشد.
سوارس دومین فصل حضورش در آبی-اناریها را پشت سر می گذارد. او در فصل نخست عملکرد درخشانی داشت و توانست سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آورد و در فصل جاری هم بسیار آماده نشان می دهد و این شانس را دارد تا جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا در سال 2016 باشد.این تندیس سوآرس به پیشنهاد وزارت گردشگری اروگوئه و برای جذب مهمان های خارجی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.