پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : پرز آماده ی انتقال نیمار به رئال میشود !

کد خبر : 46730  |  زمان ارسال : جمعه 16 بهمن 1394

اختصاصی / فلورینتیو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید خود را برای ارائه ی یک پیشنهاد به نیمار آماده میکند . بر اساس گزارش برخی از رسانه های نزدیک به این باشگاه , هیئت مدیره ی باشگاه رئال مادرید به تازگی جلساتی برای این موضوع برگزار کرده است .

 

سرخوردگی نیمار از وضعیت موجود ( مهمترین آنها پرونده ی مالیاتی ) او در بارسلونا که موجب شده است تا فلورینتیو پرز بخواهد برای نیمار نقش ناجی و حلال مشکلات را بازی کند .

 

نیمار به تازگی یک پیشنهاد 190 میلیون یورویی دریافت کرده است ( معدل بند خروج این بازیکن در قراردادش با بارسلونا ) و بر اساس آنچه که از باشگاه رئال مادرید به رسانه ها درز کرده است پیشنهاد دستمزد 35 میلیون یورویی رئال به نیمار نیز نتوانسته است نیمار را راضی به این انتقال نماید .

 

پرز برای جدایی نیمار از بارسلونا مصمم است و میخواهد او را به یک فیگوی جدید تبدیل کند اما فعلا سران مادریدی از این انتقال نا امید هستند .

 

آنها برای خرید مسی 3 بار در طول سال های گذشته اقدام کردند و هر بار از انتقال مهاجم آرژانتینی به این باشگاه ناکام بودند . باید دید برای نیمار چند بار تلاش کرده و چند بار شکست خواهند خورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.