پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : بررسی 4 پیشنهاد از 4 باشگاه به نیمار !

کد خبر : 47027  |  زمان ارسال : جمعه 23 بهمن 1394

اختصاصی / نیمار فعلا میخواهد در بارسلونا به کارش ادامه دهد . هدف این است که او قراردادش را که در حال حاضر تا ژوئن سال 2018 اعتبار دارد تمدید کند و دستمزدش زیاد شود اما نه بیشتر از دستمزد مسی . بنابراین او میتواند دومین بازیکن بارسلونا از نظر میزان دستمزد در بارسلونا باشد .

 

اما ستاره ی برزیلی بارسلونا با وجود سپری کردن یک فصل جذاب و تماشایی در بارسلونا در حال حاضر 4 پیشنهاد بزرگ چند میلیون دلاری بر روی میز دارد .

 

1 - رئال مادرید : این باشگاه به طور جدی به دنبال خرید نیمار است . فلورینتیو پرز میخواهد اتفاقی که برای فیگو افتاد را تکرار کند و برای اینکار مبلغ بازخرید نیمار که 190 میلیون یورو است را باید بپردازد . رئیس باشگاه رئال مادرید در هر فصل میخواهد به ستاره ی برزیلی 35 میلیون یورو دستمزد بدهد و حق بیمه ای نیز برای پدر نیمار که نماینده ی اوست در نظر بگیرد .

 

فلورینتیو پرز میخواهد به کریستیانو رونالدو و نیمار یک فرصت بدهد . نیمار هنوز شماره ی 2 است ( مسی شماره 1 ) و او 24 سال بیشتر ندارد و دیر یا زود برنده ی توپ طلا خواهد شد .

 

پرز از اینکه نتوانسته است 3 سال پیش با نیمار به توافق برسد احساس پشیمانی میکند و تلاشش را برای ربودن این بازیکن از بارسلونا انجام خواهد داد .

 

2 - منچستر سیتی : پیشنهاد دوم از منچستر سیتی برای نیمار است . سیتی میخواهد حالا که گواردیولا با این باشگاه قرارداد امضا کرده است نیمار را نیز جذب کند . از این رو مدیر ورزشی این باشگاه و مدیر کل باشگاه منچستر سیتی تلاش هایی را برای جذب نیمار انجام داده اند .

 

آنها میخواهند بند خروج نیمار از بارسلونا که 190 میلیون یورو است بپردازند و برای هر فصل نیز 60 میلیون یورو به این مهاجم دستمزد بدهند .

 

نیمار در تاریخ 28 ژانویه در مصاحبه ای تبلیغاتی گفت که کار کردن با گواردیولا را دوست دارد .

 

3 - منچستر یونایتد : این باشگاه سومین گزینه ی نیمار است . این باشگاه پرافتخار که حالا شرایط خوبی ندارد و در واقع لوئیس فن خال نیز نتوانسته است آنها را نجات دهد احتمالا خوزه مورینیو را جایگزین میکند .

 

منچستر یونایتد برای بازگشت به روزهای اوج زیر نظر سرمربی پرتغالی میخواهد در نقل و انتقالات 380 میلیون یورو هزینه کند . نیمار میتواند رهبر جدید منچستر باشد . او میتواند در هر فصل تا 60 میلیون یورو درآمد کسب کند .

 

4 - پاری سن ژرمن : این چهارمین پیشنهاد بزرگ به نیمار است که از سوی یک باشگاه فرانسوی می آید . یکی از شیخ های عرب به نام ناصر الخلیفی که همواره به دنبال جذب ستارگان برای باشگاه پی اس جی می باشد تا بتواند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان شانسی داشته باشد .

 

باشگاه فرانسوی حاضر است تا 40 میلیون یورو برای نیمار در هر فصل بپردازد .

 

با وجود همه ی این گزینه ها پدر نیمار میگوید این مهاجم جوان بارسلونا را دوست دارد . باشگاه بارسلونا نیز در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی است که از نظر اقتصادی برای نیمار جذاب تر باشد  تا او را در کنار مسی و لوئیس سوارز حفظ کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.