پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازدید نیمار از موسسه ی آموزشی خانوادگی اش + صحبت ها و عکس

کد خبر : 48093  |  زمان ارسال : سه شنبه 18 اسفند 1394

اختصاصی / نیمار جونیور روز دوشنبه به منطقه ی پرایا گراند ( سواحل ایالت سائوپائولو و نزدیک به سانتوس ) رفت تا از موسسه ی خیریه ای که به نام اوست بازدید کند . این نهاد خیریه به بیش از 2400 خانواده ی نیازمند کمک میکند . نیمار به همراه پدرش از تمام طبقات و امکانات مدرسه بازدید و همچنین با برخی از دانش آموزان موسسه نیز دیدار کرد .

 

 

نیمار گفت :

" من نمیتوانستم به برزیل بیایم اما از موسسه دیدار نکنم . این رویای خانواده ام است و هر گاه به اینجا سر زدم بسیار خوشحال شده ام و من بیشتر باور میکنم که کاری که انجام میدهیم درست است . باید با کودکان با محبت بود . بعد از این با قدرت به بارسلونا باز میگردم و برای کسب قهرمانی های بیشتر تلاش خواهم کرد " .

 

موسسه ی خیریه ی نیمار در سال 2014 و به ابتکار این فوتبالیست جوان و خانواده اش ایجاد شد . این موسسه از طریق آموزش , فرصت های جدیدی را برای بسیاری از خانواده ها ایجاد کرده است .

 

نیمار همچنین گفت :

حتی اگر از شما دور باشم اما من از همه چیز مطلع هستم . چیزی که مرا خوشحال میکند شادی کودکان اینجاست و من به طور کلی میدانستم که بسیاری در حال حاضر در مورد رویاهای خود صحبت میکنند که با حضور در این موسسه شکل گرفته است . کاری که برای این کودکان و خانواده های آنها انجام میشود بسیار ارزشمند است " .

 

موسسه ی نیمار علاوه بر یک مجموعه ی ورزشی مدرن با امکانات زمین فوتبال و استخر , کلاس هایی برای یادگیری زبان انگلیسی و اسپانیایی نیز دارد . همچنین این موسسه دارای کتابخانه , سینما و اتاق کامپیوتر است که دوره های حرفه ای را نیز آموزش میدهند . به علاوه یک پزشک و یک دندانپزشک نیز در این مجموعه مشغول به کار هستند .

 

اکثر 2400 دانش آموز این موسسه بین 7 تا 14 سال سن دارند و عموما از افرادی هستند که محل زندگی آنها به موسسه نزدیک است و یا حداقل 90 درصد آنها این شرایط را دارند . علاوه بر این خانواده ی این افراد درآمد بسیار پایینی دارند ( سرانه ی درآمد حداکثر 35 یورو ) و همچنین در برنامه های کمک مالی دولت برزیل نیز عضو نیستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.