پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: رئال و طلسم 16 سال ناکامی در ال کلاسیکو

کد خبر : 49236  |  زمان ارسال : جمعه 13 فروردین 1395

 رئال مادرید نزدیک به 16 سال است که پس از وقفه بازی های ملی موفق به پیروزی در ال کلاسیکو نشده است.
 

 

بارسلونا و رئال مادرید روز شنبه پس از وقفه یک هفته ای بخاطر بازی های ملی، در ال کلاسیکوی شماره 232 به میدان خواهند رفت که سهم رئال 92 برد و سهم بارسا 91 برد بوده است. 48 بازی دو تیم نیز مساوی شده است.

 

اما جالب است بدانید این دو تیم بلافاصله پس از وقفه بازی های ملی، 24 بار به مصاف هم رفته اند و در این میان سهم بارسلونا 12 پیروزی بوده است. رئال یک سوم بارسا یعنی تنها 4 بار پیروز شده و 8 بار نیز جدال دو تیم مساوی شده است.

 

آخرین بار رئال مادرید 26 فوریه 2000 با مربیگری دل بوسکه بود که بلافاصله پس از وقفه بازی های ملی موفق شد 3-0 بارسا را شکست دهد و از آن پس این دو تیم 5 بار در چنین شرایطی به مصاف هم رفته اند که حاصل کار 3 برد برای بارسا و دو تساوی بوده است.

 

آخرین بار همین بازی رفت دو تیم بود که پس از بازی های ملی برگزار شد و بارسا به برتری 4-0 دست یافت.

 

همچنین اگر بخواهیم همه بازی های لیگ را ملاک قرار دهیم، بارسا پس از وقفه بازی های ملی عملکرد موفق تری نسبت به رئال داشته است.

 

بارسا در 18 بازی اخیر خود که بلافاصله پس از بازی های ملی برگزار شده، 15 برد، دو تساوی و یک شکست(1-0 برابر وایادولید در سال 2014) کسب کرده در حالیکه این آمار برای رئال 12 برد، سه تساوی و سه شکست(برابر سویا سال 2012، اتلتیکو سال 2014 و بارسلونا سال 2015 بوده است. باید دید رئال این بار می تواند طلسم 16 ساله را بشکند یا خیر.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.