پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیس انریکه: سرنوشت در دست خودمان است

کد خبر : 50483  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / پس از پیروزی 2-0 بارسلونا مقابل رئال بتیس، لوئیز انریکه سرمربی بارسلوتا در کنفرانس پس از بازی حاضر شد.

 

لوئیز انریکه که تیم خود را مجددا با ساعاتی رفتن به رتبه سوم لالیگا و استرس ناشی از ان به صدر جدول بازگرداند درخصوص بازی گفت: "قهرمانی نزدیکتر شده است. ما در کل بازی دچار مشکل نشدیم. در نیمه اول بازی با احتیاط همراه بود اما در نیمه دوم از احتیاط خارج شدیم و کار را تمام کردیم. ما هنوز هم در صدر جدول هستیم و قهرمانی ما به سایر نتایج بستگی ندارد بلکه به نتایج خودمان بستگی دارد پس بنابراین ما باید بر روی پیروزی بر دو بازی باقی مانده خودمان تمرکز کنیم.

 

ما به مانند حیوانات دفاع کردیم به صورتی که آن ها تنها توانستند که یک موقعیت گلزنی ایجاد کنند. ما در طول این هفته به سختی روی عملکرد دفاعی خود کار کرده بودیم چون نیاز داشتیم که موقعیت های حریف خود را کاهش دهیم چونکه سرنوشت قهرمانی در دستان خودمان است.

 

بتیس به شدت در نیمه خود فشرده دفاع می کرد اما من از آنچه که بازیکنانم انجام دادند رضایت دارم. این لیگ بسیار دشوار و به شدت رقابتی شده است. هر سه تیم فصل بزرگی را سپری کرده اند. ما در سطح کیفیتی بالایی قرار داریم و فکر نمی کنم که هیچ یک از ما دچار لغزش شویم.

 

من هرگز نگفته ام که لیگ را برنده شده ایمم ما مجبور به انجام تکالیف و وظایف خودمان هستیم. آنچه که ما باید انجام دهیم پیروزی در دو بازی بعدی است، یعنی پیروزی در بازی های خودمان و پرداختن و مقابله با حریفان خود به مانند بازی امروز.

 

نیوکمپ برای بازی با بتیس پر خواهد شد. هواداران برای حمایت از ما در نیوکمپ حاضر خواهند شد چون می دانند که ما بازی دشواری را از ابتدا تا انتها درپیش داریم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.