پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دیدارهای بااهمیت برای بارسا در هفته 37 لالیگا !

کد خبر : 50568  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / روز یکشنبه بارسلونا در مقابل اسپانیول قرار خواهد گرفت اما بجز این دیدار، چه دیدار یا دیدارهایی برای بارسایی ها اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

 

قاعدتا در رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی، تیم های مدعی برایشان بازی های تیم های رقیب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود اما در هفته 37 لالیگا، دیداری که برای آبی اناری ها مهم می باشد، بازی گرانادا خواهد بود.

 

در روز یکشنبه، بارسایی ها در دربی کاتالونیا موظف به کسب پیروزی برای رقابت جهت حفظ صدرنشینی و کسب عنوان قهرمانی لالیگا هستند و در کنار دیدارهای اتلتیکو مادرید مقابل لوانته و رئال مادرید مقابل والنسیا که قاعدتا می توانند از سد حریفان خود بگذرند، دیدار گرانادا مقابل سویا اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

 

اگر گرانادا، موفق به کسب پیروزی شود و رایه وایکانو مقابل سوسیداد شکست بخورد، آنگاه گرانادا از سقوط نجات پیدا خواهد کرد و اگر آن ها رایه وایکانو پیروز شود ولی ختافه و اسپورتینگ خیخون به تساوی دست یابند، بازهم گرانادا در لیگ باقی خواهند ماند که در این صورت، گرانادا در هفته 38 مقابل بارسلونا دست به آب و آتش نخواهد زد و قاعدتا با تضمین بقا در لالیگا، بازی راحت تری برای بارسلونا خواهد شد.

 

هم اکنون در جدول لالیگا پیش از دو هفته پایانی، اسپانیول با 40 امتیاز در رتبه 14 و به ترتیب دپورتیوو با 39، گرانادا با 36 ، رایو وایکانو ، خیخون و ختافه همگی با 35 در رتبه های بعدی و بالاتر از لوانته 29 امتیازی قرار دارند و رقابت در انتهای جدول بسیار نزدیک است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.