پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیلی احتمالی برای ماندن تراشتگن در بارسا !

کد خبر : 50632  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / طبق گزارش اسپورت، دروازبانان کنونی بارسلونا، فصل آینده را نیز در بارسا حضور خواهند داشت.

 

طبق گزارش منتشر شده، کلودیو براوو دروازبان بارسلونا در لالیگا، تراشتگن دروازبان دوم بارسلونا در رقابت های حذفی و اروپایی و ماسیپ دروازبان سوم، فصل آینده را نیز تحت هدایت انریکه در بارسلونا حضور خواهند داشت.

 

این ادعا می تواند غیر واقعی و بی اهمیت به نظر برسد اما در ادامه این ادعا را بررسی خواهیم کرد. در حالی که براوو به عنوان دروازبان بارسلونا در لالیگا به کار خود ادامه می دهد و به همین دلیل از وضعیت خود شاکی نیست اما تراشتگن، زمانی که متوجه شد زمان مناسب برای اعتراض از وضعیتش فرا رسیده است آن را آشکار کرد و آن را با باشگاه و کادر فنی درمیان گذاشت.

 

او هرگز از تصمیم انریکه جهت استفاده چرخشی از دروازبانان در سه تورنومنت برای دومین فصل پیاپی راضی نبوده است و مدیر برنامه های او بیان کرد که دو شخصی که مسئولیت نقل و انتقالات را برعهده دارند این وضعیت را کنترل می کنند که عبارتند از رابرت فرناندز و آلبرت سولر.

 

بارسلونا پیشنهادات مختلفی را برای دروازبان 24 ساله خود از باشگاه های انگلیسی به ارزش 20 میلیون یورو دریافت کرده است اما این دو بلافاصله پیشنهادات رسیده را رد می کنند چون احساس می کنند که با خروج او، دروازبانی جایگزین در سطح او وجود ندارد و به همین دلیل بارسلونا قصد ندارد تا تراشتگن را در انتهای فصل جاری نیز از دست دهد.

 

طبق گزارش، حتی این احتمال وجود دارد که در فصل آینده نقش براوو و تراشتگن تغییر یابد به صورتی که تراشتگن در لالیگا و براوو در جام حذفی و لیگ قهرمانان به میدان برود. 

 

طبق گزارش اسپورت، تراشتگن درحال حاضر به نمایندگان خود اعلام کرده است که قصد دارد تا در باریلونا جهت رقابت برای به دست اوردن فرصت دروازبانی در تمامی رقابت ها را به دست آورد و قاعدتا سه دیدار انتهایی فصل جاری، آزمونی بزرگ برای او خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.