پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف تاتا / حضورم در بارسلونا شکست بود !

کد خبر : 51021  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / تاتا مارتینو سرمربی تیم ملی آرژانتین و سرمربی سابق آبی اناری ها، دوره حضورش در بارسلونا را یک شکست نامید.

 

مارتینو در مصاحبه با مجله پانکا، بیان کرد که دوره حضورش در بارسلونا به منزله یک شکست کامل برایش بوده است و نه فقط به خاطر فتح نکردن عناوین قهرمانی بلکه بابت روش بازی ای که تیمش ارایه می داد.

 

تاتا بیان کرد: "دوره حضورم در بارسلونا یک شکست کامل بود. به صورت معمول شکست معنی برنده نشدن می دهد اما منظور من متفاوت است. اگر بارسا مشخصات و کیفیت بازی متفاوتی ارایه می کرد، حتی اگر قهرمان هم نمی شدیم، نمی توانست به منزله شکست قلمداد گردد. اما درنهایت ما جامی به دست نیاوردیم و بیشتر از آن خوب هم بازی نکردیم. آن قهرمانی لیگا هم اگر کسب می شد به منزله جامی بود که چیزی برای بارسلونا به ارمغان نمی اورد. تصمیم من برای ترک بارسا تغییر نمی کرد و لازم نبود که همکاری ادامه می یافت."

 

تاتا در ادامه از کار سخت مربیگری در بارسلونا خبر داد و در این خصوص گفت: "اگر شما پیروز نشوید و مهم تر از آن اینکه یک خارجی باشید، نمی توانید انتظار این را داشته باشید که مورد انتقاد قرار نگیرید و بیشتر از ان که حتی هیچ گذشته ای نیز در تاریخ باشگاه نداشته باشید. من باید به جستجوی مکان دیگری در اروپا می پرداختم. اگر یک مربی در وضعیت مشابهی به مانند من از من مشاوره بخواهد من به او خواهم گفت که ابتدا از باشگاه های دیگری گذر کند و سپس هدایت یک تیم بزرگ را برعهده بگیرد."

 

لازم به ذکر است که مارتینو به همراه بارسلونا در فصل 2013/14 با 87 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی لالیگا پس از اتلتیکوی 90 امتیازی و هم امتیاز به رئال مادرید دست یافته بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.