پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راز خطرساز جمله زیدان برای بارسایی ها !

کد خبر : 51174  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / در ادامه، با بررسی مقاله پیش رو، قصد بررسی نکته ای مهم در میان شادی هواداران بارسلونا را داریم که قابل تامل می باشد.

 

سفیدهای مادریدی روز گذشته تنها 15 دقیقه صدرنشین لالیگا بودند، آن ها قهرمان لالیگا بودند تا اینکه بارسلونا توسط لوئیز سوارز اولین گل بازی را به ثمر رساند تا اینکه درنهایت با گل دوم سوارز، امیدواری های رئالی ها به صورت کامل از بین رفت. ماسکرانو با پاسی توپ را به آلوز رساند و با سانتر او، ضربه سر سوارز به گل دوم تبدیل شد.

 

در آن لحظه همه می دانستند که کم کم باید برای جشن قهرمانی بارسایی ها آماده شوند تا رئالی ها نیز برای تکرار عادت خود بابت جشن سکوی دوم در فصل اخیر، خود را آماده نمایند چون بارسلونا تا این لحظه در مجموع با نتیجه 23-0 از لالیگا در 5 بازی پیش بود و گلی را نیز درون دروازه خود نمی دید. درنهایت نیز گل سوم سوارز، بیشتر به جشن قهرمانی شباهت داشت تا شادی گل چون قطعا کار تمام شده بود.

 

Real Madrid

 

این هویت بارسلوناست، هویتی که طبق گفته های پیکه از 25 سال قبل روند آن آغاز شد به صورتی که هم اکنون رئالی ها در 8 فصل اخیر 6 جام قهرمانی لالیگا را در دستان بارسلونا دیده اند و از آن دو قهرمانی دیگر یکی از آن ها برای اتلتیکو مادرید می باشد و در طول این دورانف رئالی ها خود را با لیگ قهرمانان اروپا سرگرم کرده اند. 

 

قدرت بارسلونا به قدری در فوتبال این روزهای اسپانیا واضح است که علارغم غرور از بین رفته هواداران رئال، زیدان سرمربی مادرید نیز بارسلونا را پس از پایان بازی های شب گذشته، شایسته عنوان قهرمانی دانست چون آبی اناری ها در 5 دیدار انتهای فصل به به ثمر رساندن 24 گل حتی یک گل را نیز دریافت نکردند و هنوز هم معلوم نیست، چگونه می شود که عده ای از هواداران رئال این شگفتی بزرگ را نمی بینند.

 

با این اوصاف به نظر می رسد که در روزهای سلطه گری بارسلونا، رئال مادرید با قرار گرفتن بالاتر از اتلتیکو ، قهرمان لالیگا شده باشد، چطور؟ خب معلوم است چون زیدان پس از بازی شب گذشته گفت: "شما باید بابت کاری که ما انجام داده ایم، کلاه را از سر بردارید"

 

اما این جمله معنی دیگری نیز می دهد و کافیست به ادامه بحث توجه نمایید. 

 

zidane

 

از روزی که زیدان هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت، او با کسب 53 امتیاز از 20 بازی، بالاتر از تیم لوئیز انریکه با 52 امتیاز از 20 بازی و اتلتیکو مادرید 47 امتیازی، قهرمان لالیگا شده است و این گفته زیدان بابت نیم فصل نخست آشفته رئال با هدایت بنیتز، برای هواداران بارسلونا بسیار پرمعناست و بارسایی ها پس از تمام شدن شادی قهرمانی فصل جاری که طبیعتا روزی به پایان خواهد رسید، باید خود را برای فصل آینده به خوبی اماده کنند.

 

چه بخواهیم و چه نخواهیم زیدان بابت تبدیل شدن به بهترین مربی رئال مادرید در عملکرد خود در 20 بازی نخست در تاریخ این باشگاه، خطر بزرگی برای فصل آینده آبی اناری ها خواهد بود و این مسئله با کسب 12 پیروزی در 12 بازی نخست و پیروزی در ال کلاسیکو  و برتری مجموع 39-9 تلنگری خاص به مسئولان بارسلونا و به ویژه لوئیز انریکه جهت تقویت تیم خود می باشد.

 

درحال حاضر، نکته بارز و خصوصیت ویژه تیم زیدان درست به مانند خصوصیت تیم بارسا است که آن رهایی رئال از تیمی از هم گسیسخته و روابط ناصمیمی به تیمی به هم پیوسته و وجود روابطی صمیمی بین بازیکنان می باشد و این صمیمیت می تواند با قهرمانی در لیگ قهرمانان به اوج خود برسد و در مسیر رقابت فصل آینده نیز درست به مانند تیم فعلی بارسلونا کارساز گردد.

 

با ورود زیدان، یک هماهنگی خاص بین گرت بیل و رونالدو ایجاد شده و در کل تیم رئال، نارضایتی و شکاف در روابط صمیمانه بسیار کاهش پیدا کرده است و این را به سادگی می توان با بررسی اخبار شایعات نقل و انتقالات رئال مادرید جستجو کرد که در دوره بنیتز، درخصوص اکثر بازیکنان، نارضایتی از حضور در رئال و احتمال ترک سانتیاگو برنابئو برای بازیکنانی چون کروس، ایسکو، جیمز رودریگز و سایرین به گوش می رسید، اما با ورود زیدان، این حواشی تقریبا به صورت کامل از بین رفت.

 

granada 0-3 Barcelona

 

هم اکنون فرصت لذت بردن هواداران بارسلونا از جشن های پیش رو است اما اتاق فکر بارسلونا که در راس آن مدیران نقل و انتقالاتی و لوئیس انریکه قرار دارند، برای ادامه فصل آتی، پس از رقابت های یورو و کوپا آمه ریکا، باید به فکر مبارزه ای سخت تر با تیم زیدان باشند که قطعا کهکشانی ها از ابتدای فصل آینده، استارت جدی خود برای کسب قهرمانی لالیگا را آغاز خواهد کرد.

 

بنابراین، جبران ضعف های بارسلونا در بعضی پست ها، و ورود ذخیره هایی مطمئن برای جایگزینی جزو اصلی ترین اهداف باشگاه خواهد بود تا بابت خستگی بازیکنانش باوجود کمبود بازیکن، مجددا دچار لغزش نگردد تا باشگاه بارسلونا بازهم بتواند، هواداران خود را در رقابت با هواداران رئال مادرید، سربلند نماید. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.