پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا و دلیل افت بارسا؛ به فینال لیگ قهرمانان توجهی نمی کنم

کد خبر : 51678  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 خرداد 1395

اختصاصی / آندرس اینیستا هافبک باشگاه بارسلونا در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد که به بازی فینال توجهی نمی کند.

 

آندرس اینیستا اذعان کرده است که دلیل مشخصی برای افت عملکردی بارسلونا وجود ندارد و نمی توان دلیل مشخصی را برای ان بیان کرد.

 

اینیستا در این خصوص گفت: "ما یک فصل خوب را در لیگ سپری کردیم اما هنوز هم در مورد موفقیت خودمان در فصل سپری شده شک و تردید داریم. این طبیعی است که هر تیمی یک دوره بد و افت عملکردی را تجربه کند اما این اتفاق برای ما در زمان بدی رخ داد. تجزیه و تحلیل اینکه چرا عملکرد ما افت کرد دشوار است چون هیچ توضیح روشنی برای بیان علت آن وجود ندارد اما می توان یکی از علت آن راسنگینی فتح سه گانه در فصل گذشته عنوان کرد که شاید معتقد بودیم که فتح مجدد آن غیر ممکن است.

 

ما واقعا می خواستیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم ولی هم اکنون برای ما اهمیتی ندارد که در بازی فینال چه اتفاقی رخ خواهد داد چون که ما بخشی از آن نیستیم. من برای دو تیم هیچ اتفاق بدی را آرزو نمی کنم و تنها توجه خود را بر روی باشگاهم قرار داده ام."

 

اینیستا در انتها درخصوص وضعیت خود برای فصل آینده با توجه به رسیدن به سن 33 سالگی بیان کرد: "من نمی خواهم که برای خود خیلی جلوتر را برنامه ریزی کنم. من ترجیح می دهم که روز به روز پیش بروم و از جسم خود مراقبت کنم و باشگاه نیز در این زمینه به من خیلی کمک می کند. من واقعا احساس می کنم که از لحاظ جسمانی در وضعیت خیلی خوبی هستم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.