پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عکس : تغییر لوگو لالیگا در پیراهن های فصل جدید !

کد خبر : 51807  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 خرداد 1395

اختصاصی / به نظر می رسد یکی از ویژگی های جدید پیراهن بارسلونا در فصل بعد علاوه بر اینکه به حالت سنتی خود بازگشته است ، شکل جدید لوگوی لالیگا است.

 

یکی از تغییرات تازه در پیراهن های 2016/17 بارسلونا ، تغییر لوگو است اما این تغییر این بار مربوط به آرم جام باشگاه های جهان نیست بلکه مربوط به تغییر لوگو لالیگا است.

 

لباس های فصل 2016/17 بارسلونا که از روز دوشنبه همین هفته در فروشگاه ها به صورت رسمی برای خرید گذاشته می شود دچار تغییراتی شده است.نایکی یکی از این تغییرات را برای بازاریابی بیش تر به تغییر لوگو لالیگا نسبت داده است.در پیراهن های گذشته لوگو لالیگا بر روی مستطیل سفید رنگ بزرگی قرار گرفته است این در حالی است که در لباس های جدید این لوگو بر روی یک کتیبه مانند سفید رنگی قرار گرفته است.این تغییرات در آستین راست پیراهن اتفاق افتاده است.این در حالی است که تغییری در آستین سمت چپ پیراهن به وجود نیامده است و همچنان لوگو بکو ، شرکت لوازم خانگی ترکیه ای ، قرار گرفته است.

 

لازم به ذکر است که در این لباس راه راه های آبی اناری به حالت سنتی و همیشگی خود بازگشته است و دو روز دیگر یعنی 30 مه 2016 به فروش خواهد رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.