پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه و پویول بعدی از لاماسیا چه کسانی خواهند بود؟

کد خبر : 52078  |  زمان ارسال : شنبه 15 خرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - اسپورت به بررسی زوج مدافعان میانی در تیم های پایه بارسلونا پرداخت تا پیکه و پویول آینده بارسلونا را بررسی نماید.

 

موقعیت مدافع میانی در تیم بارسلونا هم اکنون با توجه به شایعه جدایی ماسکرانو از بارسلونا و خروج بارترا و بالا رفتن سن پیکهف ماسکرانو و متیو به عنوان مهم ترین چالش باشگاه بارسلونا محسوب می شود که آبی اناری ها می توانند همانطور که پویول و پیکه آن را با حضور از لاماسیا برای سال های زیادی بیمه کردند، روی محصولات اکادمی خود حساب کنند.

 

هم اکنون برای پست مدافع میانی، مارکینیوش و جان استونز مورد نظر باشگاه بارسلونا هستند اما مطابق تصویر ارائه شده بازیکنانی که عضو ثابت ترکیب تیم های پایه بارسلونا بوده اند مشخص شده اند.

 

تیم B بارسلونا: رودریگر تارین و جرارد گامبائو

 

تارین اولین فصل حضور خود در بارسلونای بی را به خوبی به عنوان یک بازیکن آماتور پس از پیوستن از والنسیا سپری کرد. او با قدرت در کار دفاعی و نبردهای هوایی و سرعت خود، فصل خوبی را گذراند. گامبائو نیز به عنوان یکی از آینده های خط دفاعی بارسلونا برای تیم لوئیس انریکه نام برده می شود و حتی برای انریکه در تیم اصلی اما در پست هافبک میانی بازی کرده است.

 

تیم نوجوانان A:

 

تیم نوجوانان A به هدایت گابری از سه مدافع به نام های کامپنی، اریک مونتس و آدریا ویلانووا، هوانما و چامی استفاده کرد که از این بین سه مدافع مشخص شده در تصویر کلیدی تر بوده اند.

 

تیم نوجوانان اعتماد به نفس خاصی به عملکرد کامپنی تنومند و همچنین چامی داشت که برای تیم ملی زیر 17 ساله های اسپانیا نیز باز کردند.

 

نوجوانان B:

 

اریک فریگرا و اسکار مینگوئزا در تیم B نوجوانان اولویت داشتند. اریک در اکوادور به دنبا امد اما در الچه مطرح شد و از لحاظ قد و قامت فیزیک قابل ملاحظه ای دارد. او سرعت خوبی دارد هرچند که هنوز در بازی سازی از دفاع دچار مشکلاتی است اما مینگوئزا در این زمینه بهتر عمل می کند.

 

کادت A:

 

آرناو کوماس و آلخاندرو مارکوس در کار با توپ و پیش بینی حرکات مهاجمان خوب هستند و به زوج پیکه و ماسکرانو تشبیه می شوند.

 

کادت B:

 

باشگاه در مورد امادگی اریک گارسیا بسیار خوشبین است. کاپیتان زیر 16 ساله های تیم ملی اسپانیا با همکاری خوب با جوزف مدافعان اینده دار هستند. اریک مدافعی کامل از هر نظر است که موفق شد تا 10 گل را در فصل سپری شده به ثمر برساند. او دارای قدرت تحسین برانگیزی در نبردهای هوایی است. این زوج دفاعی به 25 پیروزی از 26 بازیلیگ به تیم بارسلونا در تیم مفروض کمک کردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.