پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : 5 هدف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات !

کد خبر : 53228  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 تیر 1395

اختصاصی / روز پنجشنبه باشگاه میتواند عملیات رسمی برای نقل و انتقالات را آغاز کند .

 

بر اساس گزارش موندو دپورتیوو این هفته لوئیس انریکه پروژه ی 2016/17 خود را آغاز خواهد کرد . خریدهایی که رابرت فرناندز با آنها موافقت کرده است در حال پایان مراحل خود است . برخی نیز در حال انجام است و نیاز به مذاکره دارد .

 

4 خرید و 1 تمدید قرارداد در اولویت باشگاه بارسلونا قرار گرفته است !

 

 

1 - دنیس سوارز

اولین خرید بارسلونا سوارز جوان است . او 1 جولای در بارسلونا خواهد بود . باشگاه ویارئال اقدام به اجرای بند خرید او به مبلغ 3 میلیون یورو خواهد کرد . این هافبک جوان که به صورت قرضی یک فصل را در ویارئال گذراند بازمیگردد .

 

 

2 - ساموئل اومتیتی

اومتیتی مدافع مرکزی جوان باشگاه لیون فرانسه گزینه ی خرید بارسلونا است . او مشخصات تیاگو سیلوا را دارد . اومتیتی تنها 22 ساله است و 5 فصل در لیگ برتر فرانسه بازی میکند . بنابراین او یک مدافع جوان بی تجربه نیست . برادر اومتیتی که " یانیک ام "  نام دارد مذاکره ی بارسلونا با ساموئل را تایید کرد . قرارداد اومتیتی با بارسلونا 5 ساله خواهد بود .

 

 

3 - لموس !

اگر اومتیتی در لیگ برتر فرانسه تست شده است باید گفت موریسیو لموس در لالیگا . لموس تنها 20 سال دارد و خیلی شناخته شده نیست به خصوص اینکه تیم او لاس پالماس است . این مدافع مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفته است و به جز بارسلونا رئال مادرید نیز به دنبال اوست .

 

4 میلیون یورو به صورت ثابت و 8 میلیون یورو به صورت متغییر در قرارداد لموس گنجانده خواهد شد . پیشنهاد دوم بارسلونا در صورت عدم قبول این درخواست چیزی بین 12 الی 14 میلیون یورو ثابت و متغییر با هم است که نحوه ی توزیع مشخص نیست . اما لاس پالماس هنوز اصرار بر پرداخت بند خروج 30 میلیونی دارد که البته به نظر میرسد با مذاکره ی بیشتر این مساله نیز حل خواهد شد .

 

 

4 - کوین گامیرو

بر اساس گزارش موندو بارسلونا از زمستان به دنبال خرید نولیتو مهاجم سلتاویگو برای جایگزینی با ام اس ان در مواقع نیاز بود اما حالا کوین گامیرو نامزد خرید در پست مهاجم است . سویا اما کمتر از 40 میلیون یورو بند خروج را قبول نمیکند .

 


5 - تمدید با نیمار

این درخواست تقریبا همه ی نیوکمپ است . مهم ترین مساله ی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی حفظ مهاجم برزیلی است . حتی تمدید با بوسکتس نیز تحت الشعاع این مساله قرار گرفته و فعلا بسته شده است . از ماه گذشته فشار زیادی از سوی رقبا از جمله پاری سن ژرمن برای خرید نیمار وارد میشود . بارسلونا قادر به پرداخت دستمزدی که پاری سن ژرمن پیشنهاد میکند نیست . اما فعلا جریان آب به حال عادی بازگشته است و امیدواری باشگاه برای تمدید قرارداد تا سال 2022 و افزایش بند خروج از 190 به 220 وجود دارد .
5. نی بهتر از آن را به نظر می رسد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.