پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه: تنها بارسا، رئال و بایرن بهتر از اتلتیکو هستند!

کد خبر : 53366  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 تیر 1395

اختصاصی بارسانیوز - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی باشگاه اتلتیکو مادرید معتقد است که تنها سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ بهتر از اتلتیکو مادرید هستند.

 

سیمئونه که از سال 2011 تاکنون افتخارات قابل توجهی را به همراه اتلتیکو مادرید از جمله قهرمانی لالیگا و دو عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده، خشونت فوتبال آمریکای جنوبی را به تیمش تزریق کرده است و علی رغم با بازی کردن با سبک دفاعی، تنها سه تیم را بهتر از تیم خود می داند.

 

این مربی آرژانتینی در پاسخ به اظهار نظر خود پس از دومین ناکامی در فینال لیگ قهرمانان مبنی بر نیاز داشتن به فرصتی برای فکر کردن در مورد آینده اش و جدایی از اتلتیکو مادرید، ضمن تکذیب آن بیان کرد:

 

"من با عصبانیت صحبت می کنم و ما آرژانتینی ها اینگونه هستیم. من با گذشت زمان یاد گرفته ام که سایرین بابت شکست شما سرزنش نمی شوند. شما باید درد و رنج خود را به یاد داشته باشید چون این کار برای غلبه کردن بر آن لازم است. من فکر نمی کنم که تیم های زیادی وجود داشته باشد که بهتر از ما باشند. بهتر از اتلتیکو بودن دشوار است چون ما به عنوان یک تیم بازی می کنیم. هر گوشه ای از باشگاه اتلتیکو را که بگیرید می بینید که به مدت چهار سال و نیم است که در کنار هم در حال تلاش برای پیشرفت بوده ایم. تنها تیم های بهتر از ما بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ هستند."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.