پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا پرچم بارسلونا را در شهر منچستر بالا برد!

کد خبر : 53665  |  زمان ارسال : چهارشنبه 16 تیر 1395

اختصاصی بارسانیوز - پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا و جدید منچستر سیتی از تاثیر تفکرات یوهان کرایوف در ایده مربی گری خود در گفت و گو با وب سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی یاد کرد.

 

پپ گواردیولا که با ایده بازی یوهان کرایوف به موفقیت های بی نظیری در طول دوران حضور خود در بارسلونا دست یافت، یوهان کرایوف و تاثیر اندیشه های او را در این موفقیت ها تاثیرگذار دانست و اعتقاد داشت که رمز موفقیت هر مربی، اعتقاد بازیکنان به او می باشد.

 

گواردیولا در گفت و گو با وب سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی بیان کرد:

 

"تاثیری که من از کرایوف و سایر مربیان گرفتم، تاثیرات شگرفی بوده است. تاثیر کرایوف ویژه بوده چون او کسی بود که من بیشترین زمان را در این مورد با او به اشتراک گذاشتم و تاثیر او در تبدیل شدنم به مربی ای با این ایده بسیار با اهمیت بوده است. مهم ترین چیزی که او فهمیده بود این بود که پشت هر بازیکن فوتبال، بسکتبال و یا تنیس، مرد یا زنی به مانند من و شما همراه با احساسات ترس و شادی حضور دارد. مردم اهمیتی نمی دهند که شما قبلا به عنوان یک بازیکن چه کسی بوده اید و آنچه که من در سال گذشته انجام داده ام چه بوده بلکه به چیزی که هم اکنون هستم اهمیت می دهند. زمانی که شما ورزشکاری حرفه ای و فعال هستید باید خود را برای انچه که در آینده فرا می رسد آماده کنید."

 

گواردیولا در ادامه تاکید کرد که شغل مربیگری صرفا در اعتماد بازیکن به مربی و مربی به بازیکن خلاصه می شود و در این خصوص گفت:

 

"در نهایت، یک مربی و رهبر کسی است که شما بدون هیچ دلیلی از او پیروی می کنید. آن ها از شما پیروی می کنند چون به شما اعتماد و باور دارند و این رویای ما مربیان است اما باید اعتراف کنم که ایجاد این حس در بازیکنان کار آسانی نیست چون گاهی اوقات قادر به انجام این کار نیستید. یوهان کرایوف راز کوچکی داشت که مربیان بارسلونا همواره یا به فکر اصلاح آن بوده اند یا آن را اثبات کرده اند."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.