پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتحاد برادران آلکانتارا در بارسلونا از آرزوهای پدر!

کد خبر : 54278  |  زمان ارسال : جمعه 1 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، مازینهو پدر برادران رافینیا و تیاگو در آرزوی اتحاد پسرانش در بارسلونا است.

 

مازینهو دوست دارد تا مجددا بازی پسرانش در کنار یکدیگر در بارسلونا را ببیند اگرچه که تیاگو از حضور در آلمان و بایرن مونیخ خوشحال است. درحالی که پدر این دو برادر دوقلو برای دیدن بازی های المپیک در برزیل حضور دارد امیدوار است که تیاگو آلکانتارا روزی در بارسلونا حضور یابد.

 

مازینهو در گفت و گو با رادیو بارسلونا بیان کرد:

 

"من امیدوارم که تیاگو بتواند روزی به بارسلونا بازگردد. او بازیکنی است که DNA بارسلونا را دارد و او این را از زمانی که در بارسلونا رشد کرد داشت و شما هرگر در مورد بازگشت او چیزی نمی دانید. دنیای فوتبال پر از پیچ و تاب است. درها همیشه به روی هر چیزی باز هستند و واقعا چه کسی می داند که روزی امکان داشته باشد که هر دو برادر را مجددا روزی در کنار یکدیگر در بارسلونا داشته باشیم. هیچ رنجش و ناراحتی وجود ندارد و بالعکس ما از بارسلونا بابت اقداماتش سپاسگذار نیز هستیم.

 

ما نمی توانیم در مورد نارحت بودن و شاد بودن صحبت کنیم چون حرفه ای هستیم. تیاگو بازیکن بایرن مونیخ است و از حضور در باشگاهی که به خوبی کار می کند خوشحال است. او قراردادش را تمدید کرد و بسیار خوشحال است."

 

پدر این دو بازیکن در ادامه در مورد رافینیا بیان کرد:

 

"رافینیا وضعیتش خوب است، به خوب کار می کند و خوشحال است. او در حال ریکاوری کردن بابت مصدومیتی است که با ان مواجه شد اما وضعیتش خوب است. او مشکل کوچک عضلانی دارد اما تقریبا از ان رهایی یافته است. از دست رفتن کوپا برای او طبیعی بود چون مصدومیت ها و اینگونه اتفاقت در فوتبال عادی هستند. این وضعیتی نیست که هر بازیکنی انت را بخواهد که برای پسرم اتفاق افتاد. او در حال حاضر نزدیک به هفت ماه است که از میادین بابت مصدومیت زانوی خود دور می باشد. این ها اتفاقاتی هستند که شما را ناراحت می کننداما بخشی از کار حرفه ای فوتبال است و شما باید برای زمانی که چنین حوادثی اتفاق می افتند آماده باشید. در حال حاضر همه این ها گذشته است و شما باید به فکر آینده باشید." 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.