پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تلاش رئیس رئال برای رهایی از شوک انتقال گومز به بارسلونا

کد خبر : 54299  |  زمان ارسال : جمعه 1 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید پس از ربوده شدن آندره گومز از دستانش دچار سرگیجه شده و در شوک از دست دادن او فرو رفته است!

 

درحالی که رئال مادرید نیز با ارائه پیشنهاد قابل توجه و مشابه با بارسلونا در پی جذب آندره گومز بود، اما در نهایت این هافبک پرتغالی باشگاه والنسیا به بارسلونا پیوست تا بدین ترتیب فلورنتینو پرز باری دیگر در شکست نقل و انتقالاتی در رقابت با بارسلونا مواجه گردد که طبق گزارش اسپورت، پرز تصمیم دارد تا با جذب موسی سیسوکو به این ناکامی بزرگ خود پایان دهد و از شوک انتقال گومز و سرگیجه آن رهایی یابد.

 

کهکشانی ها آماده بودند تا با پیشنهادی مابین 30 و 40 میلیون یورویی آندره گمز را به خدمت بگیرند و نسبت به جذب او بسیار امیدوار بودند اما گومز درنهایت بارسلونا را برگزید که اسپورت دلیل آن را حضور لیونل مسی و آندرس اینیستا در بارسلونا ذکر کرد. اما پس از از دست رفتن گومز، هم اکنون رئالی ها قصد دارند تا برای جبران شکست خود، موسی سیسوکو هافبک 26 ساله باشگاه نیوکاسل را به خدمت بگیرند که بازی های تاثیرگذاری را برای تیم ملی فرانسه در یورو 2016 ارائه داد و از این رو مورد توجه زیدان هموطن فرانسوی خود به عنوان سرمربی رئال مادرید قرار گرفته است.

 

طبق گزارش، سقوط نیوکاسل از لیگ جزیره باعث جدایی سیسوکو از این تیم با توجه به مشتریان خود خواهد شد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.