پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

غیر رسمی : بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر ویتو به توافق رسیدند + جزئیات

کد خبر : 54328  |  زمان ارسال : شنبه 2 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال مهاجم آرژانتینی به توافق رسیدند .

 

بر اساس ادعای موندو دپورتیوو قیمت خرید این بازیکن حدود 22 میلیون یورو می باشد . لوسیانو ویتو 22 ساله و مورد علاقه ی لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا می باشد .

 

بر اساس گزارش وب سایت روزنامه ی موندو بارسلونا و اتلتیکو توافق کرده اند و لوسیانو که 5 دسامبر 23 ساله میشود به بازیکن بارسلونا تبدیل خواهد شد .

 

موندو همچنین آورده است که بارسلونا در نهایت از خرید کوین گامیرو مهاجم سویا صرف نظر کرد و علت آن نیز قیمت بالای گامیرو و البته سن او است . گامیرو 29 سال دارد .

 

اگرچه ویتو میداند با پیوستن به بارسلونا بازیکن ثابت ترکیب نخواهد بود اما باشگاه کاتالان موفق شده است او را قانع کند در صورت حضور در نیوکمپ رشد خواهد کرد .

 

همچنین گفته میشود صحبت های اخیر سویا و تشویق لوسیانو ( جزئیات ) برای پیوستن به بارسلونا نیز در این انتقال بی تاثیر نبوده است .

 

عامل دیگری که گفته میشود در انتقال ویتو به بارسلونا موثر بوده است لیونل مسی است . مسی هموطن اوست و البته بهترین بازیکن جهان و قطعا ویتو آرزوی بازی در کنار او را دارد .

 

عملکرد ویتو :

ویتو 12 گل در 32 بازی در زمان حضورش در ویارئال در فصل 2014/15 به ثمر رساند اما در اتلتیکو مادرید در 19 بازی که 12 بازی آن از ابتدا درون ترکیب قرار گرفت تنها یک گل به ثمر رساند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.