پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسکای ؛ ستاره لسترسیتی راهی آرسنال میشود !

کد خبر : 54336  |  زمان ارسال : شنبه 2 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های منتشر شده از Sky Sport ، آرسنال آماده است تا وینگر لستر سیتی ریاض محرز بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ جزیزه را جذب کند او علاقه زیادی به حضور در بارسا داشت .

 

طبق گزارش ، ریاض محرز ستاره باشگاه لستر سیتی که در فص گذشته عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد همراه با لستر قهرمان لیگ جزیزه شود همچنین با عملکرد درخشانی که داشت در نهایت موفق شد بهترین بازیکن لیگ جزیزه شود اما حالا به  فکر خروج از باشگاه افتاده است سران لستر پیشنهاد تمدید به وی داده اند اما محرز حاضر نیست قراردادش را تمدید کند .

 

محرز بعد از خروج کانته به فکر ترک باشگاه لستر سیتی افتاده است او بار ها گفته است که عاشق حضور در بارسلونا است و بازی در کنار مسی را از رویا های خود میداند اما بارسا هیچ اقدامی برای جذب وی نکرده است به نظر میرسد که سرمربی باشگاه لستر سیتی مشکلی با خروج فوق ستاره خود ندارد و انتظار میرود که در روز های آینده انتقال محرز رسمی شود .

 

منابع انگلیسی اعلام کرده اند که آرسنال آماده جذب ریاض محرز است ، توپچی ها برای جذب وی حاضر هستند مبلغ 50 میلیون یورو را پرداخت کنند در حال حاضر بارسا بازیکنان زیادی خریده است و دیگر توانایی جذب محرز را ندارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.