پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اختلاف در مادرید؛ عصبانیت زیدان از پرز

کد خبر : 54343  |  زمان ارسال : شنبه 2 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، پس از از دست رفتن آندره گومز و قرارداشتن پوگبا در آستانه انتقال به منچستر یونایتد، وضعیت در رئال مادرید مناسب نیست.

 

طبق گزارش منتشر شده، شکست رئال مادرید در جذب پل پوگبا باعث به وجود آمدن اختلاف بین سلسه مراتب کهکشانی ها شده است به صورتی که زیدان با وجود اینکه کمی بیش از دو هفته به آغاز سوپر جام اروپا برای دیدار مقابل سویا فرصت دارد، تنها آلوارو موراتایی را جذب کرده که از یوونتوس به تیم خود بازگردانده اند که او نیز مورد نظر کونته از چلسی قرار دارد به صورتی که دو پیشنهاد آبی های لندن از سوی رئالی ها رد شده است و در صورت کلی رئالی ها همچنان در جذب بازیکن ناکام مانده اند به ویژه اینکه آندره گومز نیز توسط بارسلونا از دست کهکشانی ها ربوده شد.

 

طبق گزارش، سرمربی 44 ساله رئال مادرید از دست فلورنتینو پرز بابت انجام ندادن خریدهای تابستانی ناراضی است هرچند که در آخرین گزارش از سوی مارکاف علت جذب نشدن آندره گومز توسط رئال تصمیم جیمز رودریگز جهت ماندن در رئال اعلام شد. طبق گزارش منتشر شده، زیدان احساس می کند که بابت قهرمانی رئال در اروپا، احترام لازم را با توجه به برآورده نشدن خواسته هایش دریافت نمی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.