پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : بارسلونا حداقل یک بازیکن اصلی تیم را میفروشد !

کد خبر : 54368  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - اسپورت مدعی شد باشگاه بارسلونا حداقل یکی از اعضای اصلی خود را به فروش میرسد .

 

بارسلونا تاکنون 4 بازیکن جدید خریداری کرده است و حالا در حال مطالعه بر روی طرح های پیشنهادی برای نوع به کار گیری این بازیکنان می باشد .

 

در حال حاضر 2 نام مطرح است که احتمال خروجشان بیشتر می باشد . آردا توران هافبک ترک تبار بارسلونا و کلودیو براوو دروازه بان شیلیایی . البته توماس ورمائلن دیگر بازیکنی است که آینده ی نامشخصی دارد .

 

بارسلونا میگوید نیازی به فروش بازیکن ندارد اما روشن است که یک و یا حتی 2 بازیکن بارسلونا را برای ایجاد تعادل ترک خواهند کرد . گفته میشود فوتبالیست هایی بارسلونا را ترک میکنند که مایل به جدایی هستند و یا پیشنهادی برای آنها روی میز باشد .

 


کلودیو براوو

هیئت مدیره و لوئیس انریکه ادعا میکنند از اینکه 2 دروازه بان با کیفیت در اختیار دارند خوشحالند اما روشن است که زمان بازی ها این مساله در رختکن یک مشکل جدی است .

 

باشگاه به وضوح از تراشتگن جوان برای ماندن حمایت میکند و احتمالا اجازه ی جدایی به براوو را خواهد داد .

 

مدیران بارسلونا در واقع منتظر هستند براوو از تعطیلات بازگردد تا در مورد وضعیتش صحبت کنند . منچستر سیتی به براوو علاقه مند است و اما هنوز مذاکره ای صورت نگرفته !

 

بارسلونا میتواند براوو را به کمتر از 20 میلیون یورو به فروش برساند و برایش جایگزین خریداری کند . دیگو آلوز دروازه بان والنسیا تنها 5 میلیون یورو قیمت دارد و دستمزدش مشابه براوو است .

 

اگر دیگو آلوز این پیشنهاد را بپذیرد مشکل حل خواهد شد . بنابراین هدف روشن است و براوو باید در مورد آینده تصمیم بگیرد .

 

آردا توران !

لوئیس انریکه در اولین کنفرانس مطبوعاتی فصل جدید از آردا توران دفاع کرد . مربی بارسلونا اظهار کرد توران در فصل جدید عملکرد بهتری خواهد داشت .

 

انریکه از توران حمایت کرد اما واقعیت چیز دیگری است . پس از خریدهای جدید بارسلونا باید یکی در خط میانی قربانی شود .

 

همه ی نگاه ها نیز به آردا توران که پیشنهادی نیز برای او رسیده . آرسنال به دنبال خرید آردا توران است ( جزئیات ) اما باید پیشنهادی حداقل 30 میلیونی ارائه دهند تا معامله انجام شود .

 

توران فعلا آرام است و اطرافیانش میگوید او قرار نیست جدا شود هر چند این خود بخشی از استراتژی مذاکره را تشکیل میدهد .

 

این هافبک ترکیه ای نتوانست خود را با سیستم بارسلونا تطبیق دهد و باشگاه هم فعلا از او حمایت کرده اما باقی ماندن حمایت به خود بازیکن بستگی دارد .

 

توماس ورمائلن

بارسلونا هنوز در مورد ورمائلن مطمئن نیست . برخی از باشگاه ها به این مدافع علاقه مند هستند اما هیچ پیشنهادی دریافت نشده است !

 

این مدافع بلژیکی به دنبال تغییر مسیر است . هدف او بازگشت به لیگ جزیره است . ورمائلن اما نمیخواهد باعث ایجاد مشکل شود . لیورپول , وست هام و اینتر میلان به وی علاقه دارند اما پیشنهادی ارائه نکردند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.