پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت ؛ بارسلونا پرز را برای خرید زیر نظر گرفت !

کد خبر : 54455  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های منتشر شده از Sport ، به نظر میرسد که سران باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسیده اند که شانسی برای جذب گامیرو ، ویتو ندارند و گزینه های جدیدی را زیر نظر گرفته اند .

 

طبق گزارش ، در حال حاضر تمام تمرکز مدیر باشگاه و مدیر ورزشی تیم روی جذب یک مهاجم است گفته میشود که لوئیز انریکه به صورت خیلی جدی به آن ها اعلام کرده است که قبل از فینال سوپر کاپ باید مهاجم جدید به تیم اضاضه شود لوئیز انریکه میداند که در صورتی که بارسلونا نتواند یک مهاجم شماره 9 جذب کند در طول فصل با مشکلات جدی مواجه خواهد شد در حال حاضر بارسا گزینه های جدیدی را زیر نظر گرفته است .

 

در ماه های گذشته بارسلونا شرایط لوکاس پرز مهاجم 27 ساله ی دیپورتیوو را زیر نظر گرفته بود اما حالا مقداری شرایط عوض شده است گفته میشود که بارسلونا شرایط این بازیکن را به صورت خیلی جدی زیر نظر گرفته است بارسا برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب مهاجم است گفته میشود که مبلغ فسخ قرارداد وی نیز 20 میلیون یورو است در فصلی که سپری شد لوکاس پرز نمایش خیره کننده ای داشت .

 

لوکاس پرز در فصل گذشته موفق شد روی 30 گل تیمش تاثیر مستقیم داشته باشد این مهاجم 27 ساله از سرعت و قدرت بسیار بالایی برخور دار است و میتواند یک گزینه ی مناسب برای خط حمله بارسلونا باشد باید دید که در ادامه بارسا چه اقدامی برای جذبش میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.