پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت ؛ مهاجم والنسیا هدف جدید بارسلونا است !

کد خبر : 54511  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های منتشر شده از Sport ، به نظر میرسد که مسئله انتقال ویتو ، گامیرو به بارسلونا منتفی شده است و بارسا به دنبال گزینه های جدیدی است .

 

طبق گزارش ، در حال حاضر تمام تمرکز باشگاه بارسلونا روی جذب خرید یک مهاجم شماره 9 است تا به اینجای کار گزینه های زیادی به بارسلونا لینک شده اند البته گزینه های زیادی نیز به علت حضور MSN از دست رفته اند اکثر مهاجمینی که بارسا خواهان آن ها است از رقابت با خط حمله بارسلونا ترس دارند و همین باعث میشود که از انتقال به بارسا دور شوند .

 

به نظر میرسد که حالا سران باشگاه بارسلونا برای تقویت خط حمله خود سانتی مینا مهاجم 20 ساله ی باشگاه والنسیا را زیر نظر گرفته اند در روز های گذشته بارسلونا با مبلغ 35 میلیون یورو آندره گومز هافبک پرتقالی این باشگاه را جذب کرد حالا باید دید که آیا برای جذب این مهاجم جوان هم اقدام خواهد کرد سانتی هنوز خیلی جوان است اما از نظر گلزنی فوق العاده بوده است .

 

# جزئیات در مورد این بازیکن جوان

 

قیمت انتقال این مدافع 20 ساله تنها 10 میلیون یورو است ، در فصلی که گذشت سانتی مینا در بازی های رفت و برگشت مقابل بارسلونا موفق شد برای تیم والنسیا گلزنی کند در حال حاضر هنوز مشخص نیست که تکلیف خط حمله بارسا چگونه خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.