پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل لوئیز سوارز برای بهتر شدن عملکردش در بارسلونا!

کد خبر : 54529  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش ESPN، لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا امیدوار است تا همچنان به روند رو به رشد خود در بارسلونا ادامه دهد.

 

مهاجم 29 ساله بارسلونا که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ رقابت های کوپا آمریکا را از دست داده بود هم اکنون در اردوی پیش فصل بارسلونا حضور دارد تا فصل درخشان دیگری را در کنار ستاره های بارسلونا سپری نماید. بارسلونا که پس از جذب بازیکنانی برای تقویت نیمکت ذخیره خود، هم اکنون به دنبال یافتن جایگزینی برای سوارز است، مجددا به درخشش لوئیز توجه ویژه ای دارد تا برنده جوایز پیچیچی و کفش طلای اروپا فصل موفق دیگری را رقم بزند.

 

سوارز که در 96 بازی در طی دو فصل گذشته موفق شد تا 84 گل به ثمر برساند که تعداد گل های فصل گذشته اش 59 گل بود، درخصوص وضعیت خود پس از تمرین در برتون اپتون ترنت در گفت و گو با مارکا بیان کرد:

 

"آمار و ارقام فصل گذشته ام خیلی خوب بود و من قصد ندارم تا هیچ فشار بیش از اندازه ای روی خودم بیاورم. با حضور در اینجا من نشان داده ام که برای بهتر شدن عملکردم تلاش خواهم کرد چون در بهترین تیم جهان بازی می کنم. من یک مهاجم هستم و گل زدن را دوست دارم. من در اینجا حضور دارم تا به تیم کمک کنم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.