پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: هواداران سلتیک بازی دوستانه را نمی شناسند!

کد خبر : 54576  |  زمان ارسال : جمعه 8 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش یورو اسپورت، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا درخصوص دیدار دوستانه مقابل سلتیک مطالبی را بیان کرد.

 

این بازی دوستانه مابین بارسلونا و سلتیک که قبل از دیدار حساس برگشت تیم برندان راجرز مقابل آستانا قزاقستان برگزار می شود، از نظر لیونل مسی دیدار سختی خواهد بود چون هواداران تیم سلتیک این بازی را به دید دیداری دوستانه نگاه نخواهند گرفت و از این رو انتظار دارد تا جو فوق العاده ای را هواداران این تیم ایجاد کنند.

 

لیونل مسی ضمن بیان اینکه بازی مقابل بارسلونا برای سلتیک جهت آماده سازی دیداری ایده ال خواهد بود در گفت و گو با Daily Record بیان کرد:

 

"برای سلتیک، این بازی باید بابت مقدماتی لیگ قهرمانان بسیار با اهمیت باشد و این می تواند به آن ها جهت آماده شدن کمک کند. ما بازی هایی مقابل سلتیک داشتیم که من همواره آن ها را به یاد می اورم و آن ها باشگاه بزرگی هستند که هوادارانی بزرگ دارند و من دوست دارم تا آن ها را مجددا واجد شرایط حضور در لیگ قهرمانان اروپا ببینم چون جایی است که به آن تعلق دارند."

 

مسی یک پیراهن از سلتیک در خانه خود دارد چون سال گذشته در استادیوم سلتیک بازی کرده بود و در خصوص جو آن بیان کرد:

 

"همیشه جو استادیوم در بازی مقابل سلتیک خوب است. بازیکنانی از بارسلونا که در اروپا مقابل سلتیک بازی کرده اند می دانند که باید منتظر چه جوی از هواداران سلتیک باشند. این تنها یک دیدار دوستانه است اما فکر نمی کنم که طرفداران آن ها اصلا بدانند که بازی دوستانه چه چیزی است. طرفداران زیادی از سلتیک در ایرلند حضور دارند و انتظار دارم که آن ها سر و صدای زیادی به پا کنند و فضای خاصی را به وجود آورند."

 

مسی در ادامه در خصوص اهداف خود در فصل جدید اینگونه پاسخ داد:

 

"اهداف من برای فصل جدید به مانند همیشه است اینکه برای پیروزی و موفقیت در هر رقابتی که بارسلونا در آن حضور دراد تلاش نمایم. این چیزی است که باشگاه از ما انتظار دارد، اینکه رقابت ها را اولویت بندی نکنیم و در هر رقابتی پیروز شویم.

 

لیگ قهرمانان همواره تورنومنت بزرگی برای بارسلونا است، جام ویژه ای است به صورتی که دوست دارم آن را برای دفعات زیاد فتح کنم. فتح آن هرگز آسان نیست و امسال نیز غیر از این نخواهد بود. تیم های بزرگی در اروپا حضور دارند که بهبود یافته اند اما ما به خود و تیم خودمان برای فصل پیش رو اعتماد به نفس کامل داریم." 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.