پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : آخرین جزئیات از مذاکرات بارسلونا برای خرید پاکو الکاسر !

کد خبر : 55471  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 شهریور 1395
بارسلونا به توافقی شفاهی رسیده است اما در والنسیا چان لی هون و سوسو گارسیا پیتارچ از مخالفان اصلی انتقال الکاسر هستند .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا برای خرید الکاسر به توافقی شفاهی دست یافته است . باشگاه توانسته " اوکی " پیتر لیم مالک و اصلی ترین سرمایه گذار والنسیا را بگیرد اما همچنان هیئت مدیره ی باشگاه والنسیا با این انتقال مخالفت جدی دارند .

 

بر اساس گزارش موندو دپورتیوو , رابرت فرناندز دبیر فنی باشگاه بارسلونا در حال مذاکره می باشد و با والنسیا در تماس است . او با مدیر ورزشی والنسیا دوستی شخصی دارد و همین یک امتیاز است .

 

با این حال مشکل  همچنان لیونل مسی , سوارز و نیمار هستند چرا که در صورت پیوستن الکاسر به بارسلونا بازی او در این تیم دشوار است .

 

لوئیس انریکه در حال حاضر آردا توران را جایگزین نیمار کرده است اما هنوز برای او یک " نه " بزرگ است . در صورت پیوستن الکاسر به بارسلونا لوئیس انریکه میتواند به سوارز استراحت دهد کاری که فصل گذشته دشوار بود و او فصل را با خستگی زیاد به پایان بود هر چند موفق شد کفش طلا و پی چی چی را کسب کند .

 

ایده ی باشگاه این است سعی کند والنسیا را نسبت به این انتقال متقاعد کند و اگر با مالک خفاش ها و خود بازیکن به توافق برسند دیگر نمیتوان جلوی آن را گرفت .

 

فروش الکاسر با مخالفت طرفداران والنسیا مواجه شده است و آنها باید تلاش کنند تا جایگزین مناسبی نیز برای او پیدا کنند . احتمالا لوکاس پرز مهاجم دپورتیوو لاکرونیا در صورت پیوستن الکاسر گزینه ی والنسیا برای جایگزینی اوست .

 

باشگاه فعلا مذاکرات میکند  و اگر نشد این فصل هم با منیر الحدادی سپری میشود و مهاجم جوان مراکشی در باشگاه ادامه میدهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.