پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست ویژه سرمربی آرژانتین از بازیکنانش برای مسی !

کد خبر : 55486  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 شهریور 1395
ادگاردو بائوزا سرمربی جدید آرژانتین از بازیکنان خود درخواست کرد که برای کمک به لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین دست به کار شوند.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش ESPN، ادگاردو بائوزا که باید کم کم خود را برای اولین هدایت تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده نماید، به بازیکنان خود دستور داد تا از میزان وابستگی تیم به ستاره آرژانتینی بارسلونا بکاهند تا او فشار کمتری را احساس نماید.

 

لیونل مسی که پس از به ثمر رساندن 55 گل در 113 بازی ملی با از دست دادن پنالتی خود در فینال کوپا آمریکا و ناکامی مجدد در بازی های ملی از تیم آرژانتین خداحافظی کرد، سرانجام پس از صحبت های ادگاردو بائوزا متقاعد شد تا به تیم ملی آرژانتین بازگردد.

 

ادگاردو بائوزا-Edgardo Bauza

 

ادگاردو بائوزا در خصوص مسی و تیم ملی آرژانتین بیان کرد:

 

آرژانتین باید به صورت تیمی بازی کند. اگر شما به دو دیدار نیمه نهایی و فینال کوپا امریکا بنگرید می بینید که وضعیت مسی و آرژانتین کاملا متفاوت بود چون در نیمه نهایی، مسی گزینه های زیادی برای پاس دادن توپ داشت ولی در دیدار فینال او کاملا محاصره شده بود. بنابراین تیم باید به مسی کمک کند. بازیکنان آرژانتین باید مطمئن باشند که اگر توپ را به مسی می دهند، او باید این فضا و گزینه را داشته باشد که توپ را پاس دهد و حتی رو به عقب چون مسی بارها به ما نشان داده است که انتخاب های خوبی انجام می دهد. بنابراین ما نیازمندیم که به مسی وابسته نباشم. بله، او با ارزش ترین بازیکن تیم است اما بقیه نیز باید کمک کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.