پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دفاع پیکه از تصمیم براوو برای رفتن از بارسلونا ( مصاحبه )

کد خبر : 55517  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 شهریور 1395
جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و خروج براوو از بارسلونا مطالبی را بیان کرد.

اختصاصی بارسانیوز - آبی اناری ها فصل جدید لیگ اسپانیا را با اقتدار بابت برتری 6-2 مقابل رئال بتیس آغاز نمودند که از این رو بارسلونا می تواند برای سومین فصل پیاپی در کسب عناوین داخلی اسپانیا دبل نماید و هر دو جام لیگ و حذفی را فتح نماید. اما جرارد پیکه ضمن تایید این نکته با بیان اینکه آبی اناری ها بهترین تیم اسپانیا هستند، امیدوار بود که بتوانند به مانند اولین فصل حضور انریکه در بارسلونا، سه گانه را فتح کنند.

 

جرارد پیکه در گفت و گو با مارکا در خصوص فصل پیش رو بیان کرد:

 

البته که لیگ قهرمانان مهم است چون معتبرترین جام می باشد ولی ما در طول دو فصل گذشته لالیگا و کوپا دل ری را پیروز شده ایم. این قهرمانی های داخلی نیز بسیار با اهمیت هستند چون با فتح آن ها نشان داده ایم که با اختلاف بهترین تیم اسپانیا هستیم. دو دبل در دو سال متوالی به این معنی است که ما با اختلاف بهترین تیم اسپانیا هستیم.

 

کلودیو براوو-Claudio Bravo

 

جرارد پیکه در ادامه در خصوص نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا و همچنین خروج کلودیو براوو از بارسلونا گفت:

 

جذب بازیکنان جدید تصمیمی از سوی باشگاه برای رقابتی تر شدن و قدرتمند تر شدن تیم است. درخصوص براوو نیز اگر باشگاه چنین تصمیمی برای او گرفت، قطعا بهترین گزینه و تصمیم برای او گرفته شد. ما در اینجا حضور داریم تا با آنچه که در اختیار داریم عناوین قهرمانی را فتح نماییم. ما بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم. آن ها جوان هستند و هیجان را به تیم اضافه می کنند. آن ها آمده اند تا برای به دست اوردن جایگاه ثابت در ترکیب تیم مبارزه کنند که در این صورت مربی گزینه های متعددی برای انتخاب در هر پست خواهد داشت.

 

پیکه در ادامه در مورد مزیت تعدد انتخاب ها برای انریکه و کیفیت تیم در فصل جاری بیان کرد:

 

این برای تیم به دو دلیل خوب است: اول از همه بابت مواجه شدن با مصدومیت ها خوب خواهد بود و دوم اینکه می تواند رقابت خوبی را بین بازیکنان به وجود آورد تا سطح بازی خود را ارتقا دهند. تیم در این فصل کیفیت های زیادی دارد و مقایسه فصل جاری با فصل های گذشته دشوار خواهد بود. بازیکنان در وضعیت متفاوتی قرار دارند. من نمی دانم که این فصل بهترین فصل ما باشد اما می توانم فصل پر رقابت را به شما نوید بدهم. ما سعی خواهیم کرد تا مثل همیشه عناوین قهرمانی را به دست آوریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.