پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های مدیر برنامه های گابریل باربوسا در مورد انتقال ستاره برزیلی

کد خبر : 55586  |  زمان ارسال : جمعه 5 شهریور 1395
مدیر برنامه های گابریل باربوسا ضمن تایید پیشنهادات رسمی که به دست باشگاه سانتوس رسیده است بیان کرد که در یک هفته باقی مانده جلسه ای را برای گفت و گو با این مهاجم جوان ترتیب خواهد داد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش ESPN، ریبیرو مدیر برنامه های گابریل باربوسا عنوان کرد که در خصوص آینده گابیگل در هفته پیش رو تصمیم نهایی را خواهند گرفت اما نمی تواند درخصوص پیشنهادا های دریافتی صحبت نماید.

 

گابریل باربوسا که در کنار نیمار، مارکینیوس، گابریل ژسوس و سایر ستاره های تیم المپیک برزیل موفق شد به مدال طلای المپیک ریو دست یابد، پیشنهاد های بزرگی جهت انتقال به اروپا دریافت کرده که بارسلونا نیز در میان تیم هایی چون اینتر میلان و یوونتوس می باشد به صورتی که بارسلونا در تصمیم گیری در خصوص انتقال این بازیکن با توجه به وجود بند قراردادی در انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا در سال 2013 منعقد گشت حق و حقوقی دارد.

 

وگنر ریبیرو در خصوص انتقال گابریل باربوسا به اروپا در گفت و گو با گاتزتا دلو اسپورت بیان کرد:

 

پیشنهادات رسمی وجود دارد. سانتوس چهار پیشنهاد از باشگاه های بزرگ اروپایی دریافت کرده که من بر روی آن ها در حال بررسی هستم و در این خصوص با گابریل ملاقاتی را جهت تصمیم گیری در مورد آینده اش ترتیب خواهم داد. من نمی توانم به شما درخصوص پیشنهادات رسیده چیزی بگویم اما تضمین می کنم که شما در این یک هفته خواهید فهمید که چه اتفاقی رخ خواهد داد اینکه او در برزیل می ماند یا که به اروپا منتقل خواهد شد.

 

اما رئیس باشگاه سانتوس نیز چند روز پیش اعلام کرده بود که تنها یوونتوس و اینتر میلان پیشنهاداتی رسمی را برای گابیگل ارائه کرده اند و در این خصوص گفت:

 

سانتوس علاقه ای به فروش بازیکنان جوان خود ندارد. اگر پیشنهادی به دست ما برسد ما حتما بررسی خواهیم کرد. به صورت رسمی ما تنها دو پیشنهاد دریافت کرده ایم که از یوونتوس و اینتر میلان می باشد و مابقی دروغ است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.