پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاکید فرناندز و سولر در مورد دلیل جدایی براوو از بارسلونا !

کد خبر : 55616  |  زمان ارسال : جمعه 5 شهریور 1395
رابرت فرناندز و آلبرت سولر مدیران باشگاه بارسلونا در مورد خروج کلودیو براوو مطالبی را بیان کردند.

اختصاصی بارسانیوز - در یک تصمیم دشوار، دروازبان باتجربه آبی اناری ها از تیم جدا گشت چون پس از جدایی کلودیو براوو از بارسلونا و پیوستن به منچستر سیتی، رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه تاکید کرد که هیچ کدام از اعضای باشگاه تمایلی به فروش کلودیو براوو نداشتند و این دروازبان شیلیایی شخصا قصد خروج داشت.

 

براوو که روز گذشته با عقد قرارداد با باشگاه منچستر سیتی با مبلغ 18 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد تا سیلسن هلندی جایگزین او گردد، یکی از چهره های کلیدی بارسلونا در طی دو قهرمانی اخبر بارسلونا در لالیگا بود که رابرت فرناندز طبق گزارش اسپورت، در خصوص علت فروش او پاسخ داد:

 

نه مربی و نه باشگاه نمی خواستند که براوو جدا شود چون او دروازبان بزرگی است. اما این تصمیم خودش بود و ما باید به آن احترام می گذاشتیم. زمانی که ما در مذاکرات بودیم این قصد را داشتیم که یک سال دیگر او را نگه داریم تا در سال 2018 او به هر باشگاهی که می خواهد به صورت آزادانه منتقل گردد که این ها روی تصمیم او تاثیرگذار بود.

 

رابرت فرناندز-آلبرت سولر-Robert Fernandez

 

آلبرت سولر دیگر مدیر باشگاه بارسلونا نیز درخصوص جدایی براوو بیان کرد:

 

سخت است که این معامله را به لحاظ اقتصادی ارزیابی کنیم. او با مبلغ 12 میلیون یورو خریداری شده بود و با 18 میلیون به اضافه 2 میلیون متغیر به فروش رسید. او عملکرد فوق العاده ای را در بارسلونا ارائه کرده بود و واضح به نظر می رسید که انتقال به صورت کلی مثبت باشد. ما به او تمدید قرارداد ر ارائه کرده بودیم اما او می خواست تا بارسلونا را ترک کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.