پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیلسن: با ادامه راه کرایوف، کار انریکه را دشوار خواهم کرد !

کد خبر : 55617  |  زمان ارسال : جمعه 5 شهریور 1395
یاسپر سیلسن که با دید دروازبان نیمکت نشین به بارسلونا آمده است، تاکید کرد که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم تلاش خواهد کرد و یوهان کرایوف را عاملی تاثیرگذار برای انتقالش به بارسلونا دانست.

اختصاصی بارسانیوز - یاسپر سیلسن که بابت انتقال کلودیو براوو به منچستر سیتی، به عنوان جایگزین او به بارسلونا پیوست امیدوار است تا با درخشش خود کار انریکه را برای انتخاب دروازبان شماره یک دشوار نماید.

 

دروازبان هلندی تازه وارد بارسلونا که در آخرین بازی برای آژاکس 4 گل از روستوف دریافت کرد، طبق گزارش اسکای اسپورتس درخصوص آمدن به بارسلونا بیان کرد:

 

من و تراشتگن ترکیب خوبی برای دروازه بارسلونا خواهیم شد اما این مربی تیم است که تصمیم خواهد گرفت تا چه کسی درون دروازه بایستد و من فقط می توانم کار انریکه برای تصمیم گیری را سخت تر کنم اگرچه که هنوز باید به زندگی رد بارسلونا عادت کنم ولی با این حال امیدوارم تا به سطحی برسم که تصمیم گیری برای انریکه دشوار گردد.

 

سیلسن در ادامه در خصوص یکی از عوامل تاثیرگذار جهت آمدن به بارسلونا بیان کرد:

 

من با انریکه صحبت کردم و او به من گفت که از دیدن من خوشحال است. بازی کردن در درون دروازه بارسلونا در مقایسه با آژاکس متفاوت است اما در نهایت همان بازی فوتبال و همان دروازه خواهد بود. من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم و امیدوارم که کیفیت خودم را اثبات کنم چون برای من ادامه دادن راه یوهان کرایوف اهمیت دارد. دانستن اینکه او نیز در اینجا حضور داشته، انگیزه دیگری برای آمدنم به بارسلونا بود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.