پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل مهاجم نیوکاسل در مورد بی توجهی به بارسلونا !

کد خبر : 55656  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 شهریور 1395
آیوز پرز مهاجم باشگاه نیوکاسل که از او به عنوان مهاجم چهارم آبی اناری ها یاد شده بود، در خصوص تصمیم خود برای ماندن در نیوکاسل و بی توجهی به علاقه بارسلونا مطالبی را بیان کرد.

اختصاصی بارسانیوز - پس از سقوط نیوکاسل از لیگ جزیره و حضور در رقابت های چمپیونشیپ، چند بازیکن کلیدی این باشگاه را ترک نمودند اما آیوز پرز با نشان دادن وفاداری خود در این تیم باقی ماند و باور دارد که با بی توجهی کردن به پیشنهاداتی چون بارسلونا و همکاری مجدد با رافا بنیتز، تصمیم درستی را اتخاذ کرده است.

 

هم اکنون با از دست رفتن بسیاری از گزینه هایی که از ابتدای تابستان خبر از علاقه بارسلونا برای جذب ان ها منتشر شده بود، تنها پاکو الکاسر باقی مانده که به احتمال زیاد به بارسلونا خواهد پیوست.

 

آیوز پرز در گفت و گو با تلگراف بیان کرد:

 

من همواره از زمانی که به اینجا امده ام خوشحال بوده ام. این وضعیت برای من تغییر نکرد حتی زمانی که سقوط کردیم. البته که اتفاق بدی بود اما من حتی یک بار هم به ترک باشگاه فکر نکردم. صحبت های شنیده شده مبنی برا اینکه بارسلونا در حال تماشا کردن بازی های من است اتفاق بزرگی برای من بود اما اگر به لحظه اینگونه فکر می کردم که "بارسلونا، اوه بارسلونا"، آنگاه تصمیم اشتباهی برای خودم رقم می زدم.

 

بنابراین من تمرکز خود بر روی نیوکاسل و این شهر را ادامه دادم چون بازیکن نیوکاسل بودم و هنوز رقابت های فصل تمام نشده بود که این مهم ترین چیز است. من نسبت به نیوکاسل احساس وفاداری داشتم چون همه چیز را به من داده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.