پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 راز تاکتیکی انریکه برای غلبه بر بیلبائو توسط کارشناس اسکای

کد خبر : 55753  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 شهریور 1395
گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیایی اسکای اسپورتس در خصوص هفته دوم لالیگا نیز صحبت کرد و به تمجید از دو بازیکن کلیدی بارسلونا پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز - گیلم بالاگ کارشناس فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورت پس از بررسی هفته اول لالیگا در هفته گذشته، در خصوص هفته دوم نیز نظرات خود را بیان کرد. او بازی را برای بارسلونا دشوار توصیف نمود که وجود دو بازیکن را برای این پیروزی برای غلبه بر بیلبائو تاثیرگذار دانست.

 

بالاگ در خصوص پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو بیان کرد:

 

این یک بازی دشوار برای بارسلونا در مقابل اتلتیک بیلبائو بود. بازی با شدت بالا و پر سرعت دنبال می شد. دو بازیکن کلیدی برای بارسلونا وجود داشت. اولین آن ها مارک اندره تراشتگن بود که چهارمین بازیکن درون زمین از نظر تعداد پاس بود که این برای یک دروازبان فوق العاده است. او یک اشتباه بزرگ داشت که بارسلونا می توانست هزینه اش را پرداخت نماید.

 

حتی اگر اکثر مردم فکر کنند که دروازبانان نباید زیاد از پاهای خود استفاده کنند، تراشتگن این کار را بیش از حد برای تیمش انجام داد و او به این کار خود در بازی های آینده نیز ادامه خواهد داد. البته او باید در این کار پیشرفت کند و برای تحقق هدف 100 درصد پاس صحیح تلاش کند اما طبیعتا این کار او به سبک بازی بارسلونا توسط انریکه بستگی خواهد داشت.

 

 

تراتگن

 

بالاگ در ادامه در خصوص دومین بازیکن تاثیرگذار بارسلونا در دیدار مقابل بیلبائو بیان کرد:

 

و ایوان راکیتیچ دومین بازیکن بود. زمانی که بارسلونا مجالی یافت، هرگاه که بازیکنان اتلتیک بیلبائو توپ را از دست می دادند ضد حمله می زد چون چندید ضدحمله سریع زدند و به خوبی توپ را به سرعت رو به حمله انتقال می دادند. بازی باکس تو باکس زیادی بین دو تیم بابت حمله های سریع وجود داشت که کیفیت سه بازیکن تهاجمی را نمایانگر می کرد که این مسئله کنترل بازی را دشوار کرده بود.

 

این درحالتی است که مثلث تهاجمی بارسلونا در بهترین حالت خود باشد. زمانی که آن ها گل نزنند، مهاجم چهارمی که به آن ها کمک می کند ایوان راکیتیچ است و او این کار را در مقابل بیلبائو بیش از قبل انجام داد. او از نظر دریبلینگ در میانه زمین خیلی خوب بود و به خوبی فشار پرس حریف را درهم می شکست. به خوبی توپ را در اختیار می گرفت و بازی سریعی ارائه می داد. او همچنین کارهای بدون توپ زیادی را در مقابل بیلبائو انجام داد که فوق العاده بودند.   

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.