پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه ; هشدار مدافع تیم ملی اروگوئه به لیونل مسی در آستانه ی دیدار مقدماتی جام جهانی !

کد خبر : 55777  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 شهریور 1395
فدریکو ریکا مدافع تیم ملی اروگوئه در آستانه دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به هم تیمی هایش برای مقابل به مسی راهکار داد تا به نوعی به مسی هشدار داده باشد.

اختصاصی بارسانیوز - تیم ملی آرژانتین در اولین گام در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، پنجشنبه به مصاف تیم ملی اروگوئه و هم تیمی های لوئیس سوارز دیگر بازیکن بارسلونا در این دیدار خواهد رفت که از این رو فدریکو ریکا در این خصوص مطالبی را بیان کرد.

 

طبق گزارش اسپورت، در حالی که وضعیت لیونل مسی برای بازی کردن به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مشخص نیست، فدریکو ریکا اعلام کرد که اروگوئه از تهدید لیونل مسی آگاه است اما آن ها می دانند که سایر مهاجمان آرژانتین نیز می توانند خطرساز گردند و در این خصوص گفت:

 

ما باید برای متوقف کردن مسی به او خیلی نزدیک باشیم. اگر یک متر به هر یک از مهاجمانشان فضا بدهیم ان ها می توانند تفاوت ایجاد کنند.

 

لیونل مسی-Lionel Messi

 

ریکا در ادامه در خصوص دیگر بازیکن بارسلونا و هم تیمی خود در تیم ملی اروگوئه که در فصل گذشته کفش طلای اروپا را تصاحب کرد گفت:

 

بازی کردن در تیم ملی رویای من از دوران کودکی بوده است. با داشتن لوئیس سوارز در تیم جو رختکن بسیار خوب است. او سک ستاره و یکی از بهترین بازیکنان جهان است و هم تیمی بودن با او خاص می باشد. من در تلاشم تا از این لحظه لذت ببرم تا چیزهای زیادی را از بازیکنان اروگوئه یاد بگیرم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.