پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنچلوتی: رئالی هستم و هرگز هدایت بارسلونا و اتلتیکو را نمی پذیرم !

کد خبر : 55917  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 شهریور 1395
کارلو آنچلوتی سرمربی جدید باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که هرگز قادر نیست تا نقش مربی گری در بارسلونا یا اتلتیکو مادرید را بپذیرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش ESPN، کارلو آنچلوتی سرمربی فعلی باشگاه بایرن مونیخ که سلبقه دو فصل هدایت کهکشانی ها را در کارنامه خود دارد و موفق شد تا این تیم را به دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند، اعلام کرد که به دلیل سرمربی گری در رئال مادرید قادر به پذیرفتن هدایت تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیست.

 

بایرن مونیخ که هم اکنون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید همگروه است، یکی از مدعیان اصلی این جام در فصل جاری به شمار می رود که آنچلوتی در گفت و گو با مارکا بیان کرد:

 

نه، من هرگز هدایت بارسلونا و اتلتیکو را برعهده نخواهم گرفت. من به تاریخچه رقابت تیم های رقیب احترام می گذارم و در همین شیوه تفکر خود، هرگز هدایت تیم های لاتزیو و اینتر میلان را نیز برعهده نخواهم گرفت (آنچلوتی سابقه مربیگری در رم و میلان را دارد). این روش مربیگری من است و احترام بخش مهمی از کارم می باشد. من احترام زیادی برای اتلتیکو و بارسلونا قائل هستم اما هرگز نمی توانم آن ها را تمرین دهم چون من دو سال سرمربی رئال مادرید بوده ام. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.