پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا میلیون ها هوادار آفریقایی را از خود متنفر کرد !

کد خبر : 55994  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 شهریور 1395
دیمیتری سلوک که بابت خط خوردن نام یحیی توره از لیست لیگ قهرمانان توسط پپ گواردیولا بسیار عصبی است، پس از طعنه اولیه به پپ، بار دیگر به این تصمیم واکنش نشان داد.

اختصاصی بارسانیوز - یحیی توره بازیکن سابق بارسلونا که در زمان حضور خود در جمع آبی اناری ها به دلیل کارآمد نبودن در تیم پپ، از نیوکمپ جدا گشت، در حالی که انتظار می رفت در فصل جاری نیز برای پپ مهره ای کارآمد نباشد ولی با این حال در سیتی باقی ماند که در نهایت از لیست لیگ قهرمانان این تیم خط خورد که همین مسئله عصبانیت دیمیتری سلوک را درپی داشته است.

 

سلوک ضمن بیان اینکه یحیی توره در ماه ژانویه پیش قراردادی را با باشگاهی غیر انگلیسی امضا خواهد کرد، اعلام که پپ گواردیولا با این کار خود، میلیون ها هوادار آفریقایی را از دست داد و در این خصوص در دیلی میل گفت:

 

آن ها میلیون ها هوادار آفریقایی را به دلیل تصمیم گواردیولا از دست داده اند. در حال حاضر آفریقایی ها از باشگاه منچستر یونایتد حمایت خواهند کرد. بسیاری از آفریقایی ها می گویند که در فصل جاری هیچ دیداری از تیم سیتی را تماشا نخواهند کرد. یحیی در ژانویه می تواند پیش قراردادی را با باشگاهی غیر انگلیسی امضا نماید. بسیاری از باشگاه های چینی و آمریکایی خواهان به خدمت گرفتن او هستند اما پیشنهادات زیادی نیز از تیم های انگلیسی و اروپایی خواهیم داشت.

 

او در شزایط خوب بدنی حضور دارد و فکر می کنم که او برای رسیدن به آمادگی هفت کیلو اضافه وزن داشت که ان را کم کرد. شاید این به اندازه کافی برای گواردیولا خوب نبوده است همانطور که زلاتان در بارسلونا برای او خوب نبود. در ژانویه خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. مطمئن باشید یحیی مشکلی ندارد چون یک بازیکن بسیار حرفه ای است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.