پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی لگانس و بارسلونا؛ دومین تازه وارد، تاوان گستاخی آلاوز را خواهد داد!

کد خبر : 56398  |  زمان ارسال : جمعه 26 شهریور 1395
شاگردان انریکه در هفته چهارم لالیگا از ساعت 15:30 میهمان لگانس خواهند بود تا به روند کلین شیت های خارج از خانه خود ادامه دهند.

اختصاصی بارسانیوز - شاگردان لوئیز انریکه از ساعت 15:30 شنبه مهمان تیم تازه وارد لگانس خواهند بود تیمی که قاعدتا با مواجه شدن با تیم اصلی بارسلونا، به هیج وجه اجازه گستاخی آلاوز را به خود نخواهد داد.

 

در جدول رده بندی لیگ اسپانیا تا پایان هفته سوم، بارسلونا با 6 امتیاز با 3 امتیاز کمتر از رئال مادرید صدرنشین در رتبه پنجم حضور دارد و لگانس نیز با 4 امتیاز در جایگاه 11 قرار گرفته است.

 

نکته جالب درخصوص تیم لگانس این است که آن ها نیز به مانند آلاوز، در هفته دوم لالیگا توانستند اتلتیکو مادرید را با نتیجه تساوی متوقف کنند اما داستان بازی شنبه بارسلونا با داستان بازی های قبلی کاملا متفاوت است به ویژه آنکه آبی اناری ها با بردی مقتدرانه مقابل سلتیک وارد زمین و جبران شکست مقابل آلاوز خواهند شد.

 

استادیوم تیم لگانس به نام Municipal de Butarque دارای 12 هزار ظرفیت می باشد و استادیوم کوچکی است.

 

پیش بازی لگانس و بارسلونا

 

نکات ابتدایی

 

لگانس از بارسلونا ترس و واهمه دارد. هرچند که شاگردان انریکه شکست مقابل آلاوز را روی سلتیک خالی کردند اما این خشم باید در لالیگا نیز قربانی خود را بگیرد به ویژه آنکه لوئیز انریکه با مجهز کردن تیم اصلی خود بازهم با توپی پر در حال آماده شدن برای جنگ با لگانس است.

 

پیش بازی لگانس و بارسلونا

 

بارسلونا هرچقدر که نسبت به دیدار مقابل سلتیک کم تغییرباشد، نسبت به دیدار مقابل آلاوز پر تغییر خواهد بود. در حالی که انریکه در مقابل آلاوز به تیم اصلی خود بجز 3 بازیکن به دلیل خستگی پرواز ها و مصدومیت ها استراحت داده بود در دیدار مقابل لگانس هیچ مشکلی برای بازی دادن به تمامی ستاره های خود نخواهد داشت.

 

از سوی دیگر، این اولین همکاری مثلث تهاجمی بارسلونا در فصل جاری لالیگا از ابتدا می باشد، مثلثی که با دو هفته تاخیر، با تاخیری مجدد در ورود به زمین در دیدار مقابل آلاوز در هفته سوم لالیگا، این بار از ابتدا روانه بازی خواهد شد تا گل های خود در فصل جدید لالیگا را افزایش دهند.

 

در تیم بارسلونا انتظار می رود که به مانند دیدار مقابل سلتیک، تراشتگن درون دروازه قرار بگیرد، دروازبانی که با رهایی از مصدومیت در مقابل سلتیک از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و علی رغم مرتکب شدن خطای پنالتی توانست با مهار ضربه پنالتی دمبله در اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت نماید.

 

مهار پنالتی دمبله توسط تراشتگن

 

تراشتگن در صورت ثبت کلین شیت مقابل لگانس، پنجمین کلین شیت پیاپی خارج از خانه بارسلونا در لالیگا را ثبت خواهد کرد.

 

در خط دفاعی نیز مجددا زوج جوردی آلبا، اومتیتی، پیکه و سرجی روبرتو حضور خواهند داشت. خاویر ماسکرانو با دو اشتباه خود در دیدار مقابل الاوز و به ویژه گل دوم، فرصت خوبی را برای ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی تازه وارد بارسلونا فراهم کرد تا با خیالی آسوده در همین ابتدای فصل در قلب خط دفاعی آبی اناری ها جای بگیرد، فرصتی که شاید تا انتهای فصل در دستان ساموئل باقی بماند.

 

اما در خط هافبک احتمال رخ دادن تغییر در یک پست وجود دارد و ان هم جاییست که اندره گومز در دیدار مقابل سلتیک از ابتدا بازی کرد و انتظار می رود که جلوتر از بوسکتس، اینبار کاپیتان اینیستا در کنار ایوان راکیتیچ در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد.

 

نیمار و مسی-Neymar-Messi

 

مثلث تهاجمی بارسلونا نیز بدون شک نیمار، سوارز و مسی خواهند بود مثلثی که در دیدار مقابل سلتیک 6 گل را به ثمر رساندند که سهم مسی، سوارز و نیمار به ترتیب 3، 2 و  یک گل بود که نیمار 4 پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

 

اما در تیم لگانس نیز انتظار می رود که آن ها با سیستم دفاع اتوبوسی 5 مدافع با دو بال نفوذی بازی کنند که مارین و دیاز نقش دو بال کناری را ایفا خواهند کرد که گوئررو تک مهاجم این تیم خواهد بود.

 

نکته شک برانگیز ترکیب لگانس در دروازه است که از بین سرانتس و مارتین یک نفر درون دروازه قرار خواهند گرفت.

 

در تیم لگانس انتظار می رود که عمر راموس مجددا به صورت تعویضی راهی میدان شود کسی در مقابل خیخون بازی خوبی ارائه کرد.

 

پیش بازی لگانس و بارسلونا

 

وضعیت بازیکنان دو تیم

 

دو تیم هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارند.
 

نکات کلیدی

 

به صورت میانگین بیش از 2.5 گل در 16 دیدار از 19 دیدار اخیر بارسلونا در لیگ به ثمر رسیده است.

  

بارسلونا در 10 دیدار از 12 دیدار اخیر خارج از خانه خود در لیگ اسپانیا  پیروز بوده است.

 

بارسلونا در 10 دیدار از 12 دیدار خارج از خانه اخیر خود در لیگ اسپانیا حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

 

بارسلونا در 5 بازی از 8 بازی اخیر خود در لیگ اسپانیا، در هر دو نیمه بازی پیروز بوده است.

 

بارسلونا در 4 دیدار از 5 اخیر خود در لیگ اسپانیا کلین شیت کرده است. بارسلونا در فصل 2015/16 در سه دیدار آخر خارج از خانه فصل گذشته لیگ به ترتیب مقابل دپورتیوو با نتیجه 8-0، بتیس با نتیجه 2-0 و گرانادا با نتیجه 3-0 به پیروزی دست یافت.

 

به صورت کلی بارسلونا در 5 دیدار انتهایی فصل گذشته لالیگا چه داخل و چه خارج از خانه، گلی را دریافت نکرده بود که این روند در جریان برتری 6-2 مقابل رئال بتیس در اولین هفته فصل جدید متوقف شد.

  

بارسلونا در 4 دیدار خارج از خانه اخیر خود در لیگ اسپانیا کلین شیت کرده است.

 

نکات آماری بازی

 

پیش بازی لگانس و بارسلونا

 

بهترین بازیکنان، گلزنان و پاس گل های دو تیم در فصل جاری

 

پیش بازی لگانس و بارسلونا

 

نتایج بازی های دو تیم در فصل جاری

 

پیش بازی لگانس و بارسلونا

 

پیش بینی های هو اسکورد

 

لگانس پس از پیروزی در هفته اول مقابل سلتاویگو و تساوی درهفته دوم مقابل اتلتیکو مادرید در هفته سوم مقابل خیخون با نتیجه 2-1 شکست خورد تیمی که ثابت کرده است به سختی گل دریافت می کند و ان ها تا پایان هفته سوم تنها دو گل را دریافت کرده اند.

 

اما در سوی دیگر، با فاکتور گرفتن از دیدار مقابل آلاوز، آبی اناری ها با برتری 6-2 مقابل بتیس و 7-0 مقابل سلتیک و همچنین برتری های پرگل پیش فصل، نویدبخش بازی پرگل دیگری هستند هرچند که در آخرین دیدار خارج از خانه با یک گل از سد بیلبائو گذاشتند.

 

لگانس 1-4 بارسلونا

 

احتمال های بازی توسط کاربران هو اسکورد

 

احتمال انتخاب بهترین بازیکن زمین

 

پیش بازی لگانس و بارسلونا

 

احتمال برد ها و نتیجه بازی

 

پیش بازی لگانس و بارسلونا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.