پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسیدن زیدان به رکورد پپ با لطف داور؛ خطای هند راموس را ندیده ام !

کد خبر : 56498  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 شهریور 1395
زین الدین زیدان که توانست با برتری 2-0 مقابل همشهری بارسلونا با رکورد پپ گواردیولا در 16 پیروزی پیاپی در لالیگا برابر کند در کنفرانس پس از بازی در خصوص خطای هند راموس صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، در دیدار شب گذشته رئال مادرید در زمین اسپانیول، سرخیو راموس پس از اینکه در دقیقه 3 با خطا بر روی باپتیستائو کارت زرد دریافت کرد، در میانه های نیمه نخست نیز در میانه زمین با دست توپ هرنان پرز را متوقف نمود ولی داور از دادن کارت زرد دوم چشم پوشی کرد تصمیمی که می توانست با توجه به ثمر رسیدن گل اول در وقت های اضافه نیمه اول سرنوشت ساز باشد.

 

اما زیدان در کنفرانس پس از بازی خود بیان کرد که خطای هند در این صحنه را ندیده است و در این خصوص بیان کرد:

 

من برخورد توپ به دستش را ندیدم، فکر می کنم توپ به صورتش خورد. به صورتش برخورد کرد؟ با این حال من از عملکرد تمامی بازیکنانم رضایت دارم و نه فقط جیمز رودریگز و کریم که دو گل ما را به ثمر رساندند. این دو بازیکنان با استعدادی هستند که می توانند تفاوت را رقم بزنند ولی مهم ترین چیز تلاش تمامی بازیکنانم بود. اسپانیول در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بود و کار ما را دشوار کرد. بازی های خارج از خانه همیشه دشوار است ولی چیزی که برایمان اهمیت دارد ادامه تلاش سرسختانه خودمان است.

خطای هند سرخیو راموس مقابل اسپانیول

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.