پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش بازی بارسلونا 1-1 اتلتیکو مادرید؛ تساوی پس از مصدومیت های تلخ!

کد خبر : 56607  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 مهر 1395
دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید از ساعت 23:30 پنجشنبه به مصاف یکدیگر رفته اند.

اختصاصی بارسانیوز - در دیداری که دو تیم مدعی بارسلونا و اتلتیکو مادرید در هفته پنجم لالیگا در نیوکمپ به مصاف یکدیگر می رفتند، رئال مادرید با تساوی خود مقابل ویارئال با نتیجه 1-1 به زیبایی دیدار نیوکمپ افزود.

 

ترکیب بارسلونا

 

دروازه بان : مارک تراشتگن

مدافعان : سرجی روبرتو , پیکه , ماسچرانو , جوردی آلبا

هافبک ها : بوسکتس , راکیتیچ و اینیستا

مهاجمان : مسی , سوارز و نیمار

 

سیلسن , جرمی متیو , لوکاس دینیه , دنیس سوارز , آندره گومز , آردا توران و آلکاسر



دیگو سیمئونه

ترکیب اتلتیکو مادرید 

 

اوبلاک , خوانفران , گودین , گابی  ساویچ , سائول , کوکه , فلیپه  , کاراسکو , گامیرو و آنتوان گریزمان

 

آندره موریا، لوکاس، خوزه ماریا خیمنز، آنخل کوریا، توماس، نیکو گایتان، فرناندو تورس

 

نکته قابل توجه تمامی بینندگان این دیدار، عملکرد نیمار پس از انتقادات وارده بر خود بابت بازی تحریک کننده می باشد که باید منتظر ماند و واکنش نیمار را دید.

 

ترکیب بارسلونا و اتلتیکو مادرید

ترکیب بارسلونا و اتلتیکو مادرید

 

نیمه اول

 

بازی طبق معمول با پاس کاری و بازی روان شاگردان انریکه آغاز شد که اتلتیکو مادرید طبق معمول با آرایشی دفاعی و پرس از محوطه جریمه بارسلونا کار کرد تا اینکه اولین حمله همه جانبه و نصفه و نیمه بارسلونا در دقیقه 4 با فشار شدید آبی اناری ها ایجاد شد که ضربه مسی پس از کنترل از درون محوطه جریمه بلوکه شد.

 

در ادامه بازی، نکته جالب توجه عدم توانایی اتلتیکو مادرید در پاس کاری بود که سریعا توپ را از دست می دادند و بارسلونا در 10 دقیقع ابتدایی بازی توپ و میدان را کاملا دراختیار داشت.

 

در دقیقه 11 نیز جرارد پیکه روی کرنر ارسالی بر روی مدافع اتلتیکو مرکتب خطا شد.

 

تقابل لیونل مسی و فیلیپه لوئیز

 

شوت توسط مسیسرانجام در دقیقه 14 اوبلاک برای اولین بار طعم شوت و واکنش را چشید هرچند که شوت مسی به راحتی در اختیار اوبلاک قرار گرفت. روی نفوذ نیمار و بر هم ریختن خط دفاعی اتلتیکو و نفوذ به درون محوطه، پاس او در بیرون از محوطه به مسی رسید که لئو شوت خود را از پشت قوس محوطه جریمه روانه دروازه اتلتیکو کرد.

 

سیو تراشتگنپس از ضربه مسی، اتلتیکو مادرید نیز راشتگن را به واکنش واداشت به صورتی که مارک، ضربه کاراسکو را از کنج محوطه جریمه دفع کرد.

 

موقعیت خطرناک توسط اتلتیکو روی پرس اتلتیکو مادرید در پشت محوطه جریمه، راکیتیچ در پاس خود دچار اشتباه شد تا گریزمان در موقعیتی تک به تک با تراشتگن روی یک پاس در عمق از پشت خط عرضی محوطه شش قدم، پاس به بیرونی را پشت محوطه شش قدم ارسال کند که توسط مدافع بارسلونا دفع شد که توپ برگشتی نیز توسط فیلیپه لوئیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

شوت اینیستا – روی مانور مسی در دقیقه 20 پشت محوطه جریمه، لئو توپ را به اینیستا پاس داد که ضربه اینیستا را اوبلاک به راحتی مهار کرد.

 

 

لئیز انریکه

 

بازی در ادامه تا دقیقه 30 با دفاع مستحکم و غیر قابل نفوذ اتلتیکو در جلوی محوطه جریمه خود آرام و کم موقعیت دنبال می شود که آرایش تیم سیمئونه 2-4-4 است. که انریکه حتی بازی مستقیم و ارسال توپ به محوطه جریمه را نیز به شاگردان خود دستور داد.

 

موقعیت خطرناک توسط لوئیس سوارزدر دقیقه 32، روی ارسال زمینی از جناح چپ بارسلونا، لوئیز سوارز در موقعیت خوبی برای گشودن دروازه قرار داشت ولی ضربه او با دخالت گودین که به او چسبیده بود برگشت داده شد.

 

موقعیت خطرناک توسط نیماردردقیقه 36 در شلوغی پشت محوطه جریمه اتلتیکو مادرید و اشتباه خط هافبک این تیم، توپ مقابل پای نیمار روی قوس محوطه جریمه افتاد که نیمار ضربه فنی خود را روانه دروازه اوبلاک کرد که با اختلاف بسیار کمی از کنار پایین تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

 

نکته جالب – داور تا دقیقه 40 کارت زردی از جیب خود خارج نکرده است.

 

گل راکیتیچ به اتلتیکو مادرید

 

گل توسط راکیتیچ - روی پاس کرنر نیمار به آندرس، روی ارسال مواج آندرس اینیستا از جناح چپ به روی خط محوطه شش قدم اتلتیکو مادرید، ایوان راکیتیچ با یک اثر اندک با ضربه سر، دروازه اوبلاک را گشود.

 

پس از این گل و در دقیقه 44، آنتوان گریزمان روی نفوذ خود و دریبل اینیستا یک خط پشت محوطه جریمه آبی اناری ها گرفت که ارسال گریزمان به بدترین شکل ممکن به بیرون رفت.

 

قبل از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول نیز، ضربه مسی از درون محوطه جریمه روی باز شدن سیستم دفاعی اتلتیکو، پس از برخورد به پای مدافع تی مهمان با کم شدت شدت دراختیار اوبلاک قرار گرفت.

 

شادی پس از گل ایوان راکیتیچ

 

نیمه دوم

 

اتلتیکو در اولین دقیقه از نیمه دوم نشان داد که روی سیستم تهاجمی تمرینی روز چهارشنبه خود برای برگرداندن نتیجه شکست و بازگشت به بازی حساب باز کرده است

 

شوت آنتوان گریزمان در اولین دقیقه از نیمه دوم، گریزمان با به دست آوردن توپ در میانه زمین، تا پشت محوطه بارسلونا نفوذ کرد که ضربه زمینی محکم او را تراشتگن مهار نمود. دو دقیقه بعد، گریزمان شوت خود را از پشت محوطه جریمه به اسمان فرستاد.

 

تعویض بوسسکتسانریکه در دقیقه 53 اولین تعویض خود را انجام داد و آندره گومز را به جای بوسکتس مصدوم وارد میدان شد.

 

اولین کارت زرد بازی نیز به کوکه تعلق گرفت که بابت خطا بر روی مسی بود.

 

مصدومیت مسی مقابل اتلتیکو مادرید

 

تعویض مسی به دلیل مصدومیت مسی در درگیری با گودین از ناحیه کشاله ران احساس درد کرد و بلافاصله در دقیقه 58 تعویض شد و جای خود را به آردا توران داد.

 

مصدومیت مسی مقابل اتلتیکو مادرید

 

2 تعویض برای اتلتیکو - پس از تعویض مسی، سیمئونه نیز تورس را به جای سائول و کوریا را به جای کوین گامیرو به زمین فرستاد.

 

گل توسط کوریاروی اشتباه و غافلگیری مدافعان بارسلونا در دقیقه 61، روی شروع سریع بازیکنان اتلیتکو مادرید روی خطایی در نزدیکی میانه زمین، پاس سریع به گریزمان رسید که او بلافاصله با عبور توپ به صورت پشت پا از بین پاهای پیکه، کوریا را پس سرنگون شدن ماسکرانو در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه زمینی او پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه به گل تبدیل شد.

 

گل کوریا به بارسلونا

 

در ادامه، شوت نیمار توسط اوبلاک دفع شد تا کرنری نصیب ابی اناری ها گردد.

 

در دقیقه 67، گریزمان با خطا بر روی اینیستا کارت زرد دریافت کرد که ضربه محکم سوارز از روی توپ شروع مجدد از فاصله 30 یاردی به دیواره دفاعی اتلتیکو برخورد کرد.

 

تعویض برای اتلتیکو - در دقیقه 73، توماس به جای کاراسکو وارد بازی شد. 

 

در دقیقه 74، پشت قوس محوطه جریمه خطایی روی لوئیس سوارز انجام شد تا یک موقعیت ایستگاهی مناسب برای نیمار فراهم گردد که ضربه او پس از برخورد به دیواره دفاعی راهی کرنر شد.

 

در دقیقه 79، اوبلاک ضربه نیمار را برگشت داد. نیمار با جا گذاشتن خوانفران، ضربه خود را با پای چپ روانه دروازه اوبلاک کرد.

 

در دقیقه 82، توماس با خطا پشت کنج محوطه جریمه بر روی نیمار، موقعیت مناسبی را برای ستاره برزیلی بارسلونا برای ارسال بر روی دروازه به وجود آورد.

 

موقعیت خطرناک توسط پیکهارسال نیمار در صحنه ای مشابه با گل راکیتیچ، در پشت محوطه شش قدم ضربه سر پیکه را درپی داشت که توپ با اختلاف ناچیزی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. 

 

کارت زرد برای سوارز - لوئیس سوارز با خطا بر روی فیلیپه لوئیز، کارت زرد دریافت کرد.

 

موقعیت خطرناک توسط جوردی آلبا روی شلوغی محوطه جریمه اتلتیکو، آلبا پشت محوطه شش قدم فرصت خوبی را برای گشودن دروازه اوبلاک به دست آورد اما ضربه محکم او پس از برخورد به مدافع اتلتیکو با اختلاف زیاد روانه کرنر شد.

 

فیلیپه لوئیز نیز بابت خطا قبل از این صحنه، کارت زرد دریافت کرد.

 

سیو تراشتگن – در دقیقه 88، روی ارسال از جناح راست توسط گابی، ضربه سر گودین توسط واکنش مارک به کرنر تبدیل شد.

 

داور 3 دقیقه وقت اضافه اعلاک کرده است ولی اتفاق خاصی رخ نیافتاد و تنها ضربه اینیستا از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.