پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی خیخون و بارسلونا؛ داستان جنگ با قلبی که هنوز می تپد!؛ خیخون قدرتمند در خانه!

کد خبر : 56700  |  زمان ارسال : شنبه 3 مهر 1395
آبی اناری ها پس از تساوی مقابل اتلتیکو مادرید برای دیدار حساس با اسپورتینگ خیخون، تیم محبوب لوئیز انریکه آماده می شوند، تیمی که در خانه خود قدرتمند نشان داده است.

اختصاصی بارسانیوز - شاگردان لوئیز انریکه در ششمین گام در مسیر فتح لالیگا از ساعت 17:45 به مصاف خیخون خواهند رفت و به فکر جبران 5 امتیاز از دست رفته فصل جاری هستند، 5 امتیازی که در طی 5 هفته از دست رفته و ادامه چنین روندی قطعا بارسلونا را از شانس قهرمانی دور خواهد کرد.

 

نکات ابتدایی

 

بارسلونا

 

بارسلونا در شرایطی مقابل خیخون آماده می شود که در بازی مقابل اتلتیکو مادرید با بدشانسی مواجه گشت و نتوانست رقیب مستقیم خود را در رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی در نیوکمپ شکست دهد.

 

مصدومیت مسی مقابل اتلتیکو مادرید

 

در دیداری که بارسلونا تا قبل از مصدومیت مسی و سرجیو بوسکتس در بازی چه از لحاظ نتیجه و چه از لحاظ کنترل توپ و میدان برتری داشت، پس از مصدومیت دو ستاره خود، اوضاع متفاوت شد تا با اشتباه خط هافبک و دفاعی بارسلونا، گل مساوی توسط کوریا به ثمر برسد، گلی که تا انتهای دیدار، آخرین گل باقی ماند تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

اما خوشبینی برای نگران نبودن برای تساوی مقابل اتلتیکو مادرید، تساوی هر سه مدعی عنوان قهرمانی بود چون کهکشانی ها نیز توسط زیردریایی های زرد در برنابئو با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شدند تا فاصله اختلاف امتیازی دچار تغییر نگردد.

 

همچنین بارسلونا اولین دیدار خارج از خانه از سه دیدار پیاپی خارج از خانه خود را قبل از آغاز بازی های ملی تجربه خواهد کرد چون شاگردان انریکه پس از سفر به خیخون، باید به آلمان برای دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بورسیا مونشن گلادباخ پرواز کنند. بارسلونا در سوین دیدار خارج از خانه پیاپی خود، در لالیگا مقابل سلتاویگو دیدار خواهد کرد.

 

گل اتلتیکو مادرید به بارسلونا

 

اما از نظر وضعیت آرایش تیم، در نبود ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت، خاویر ماسکرانو قاعدتا یکبار دیگر در کنار پیکه در قلب خط دفاعی آبی اناری ها قرار خواهد گرفت هرچند که احتمال بازی کردن جرمی متیو نیز به دلیل اشتباه ماسکرانو در دریافت گل از اتلتیکو مادرید وجود دارد.

 

طبق انتظار مارک آندره تراشتگن از دروازه محافظت خواهد کرد و جوردی البا در دفاع چپ حضور خواهد یافت. در پست دفاع راست نیز باتوجه به دعوت نشدن الیکس ویدال، سرجی روبرتو همچنان به درخشش خود ادامه خواهد داد هرچند که هواسکورد اعتقاد دارد که انریکه با سه مدفاع به نام های متیو، ماسکرانو و پیکه با سیستم 3-4-3 بازی خواهد کرد.

 

هو اسکورد برای سیستم مدنظر، دینیه، آندره گومز، بوسکتس و رافینیا را در خط هافبک قرار داده به صورتی که مثلث تهاجمی را آردا توران، سوارز و نیمار تشکیل داده اند.

 

اما قاعدتا چنین ترکیبی دور از انتظار است. درصورت تحقق سیستم 3-3-4، بوسکتس، راکیتیچ و اینیستا در خط میانی بازی خواهند کرد که در صورت آماده نبودن 100 درصدی بوسکتس، احتمال بازی کردن آندره گومز نیز می رود.

 

اما برای پر کردن جای مسی، انریکه گزینه های متعددی چون دنیس سوارز، آردا توران و الکاسر را می بیند که احتمالا انتخاب نخست، آردا توران باشد.

 

اسپورتینگ خیخون

 

در تیم خیخون، اوضاع برای آن ها در فصل جاری با قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول با کسب 7 امتیاز بهتر است و خیخون با ادامه کار با آبلاردو به نظر می رسد که به وضعیت مطلوبی رسیده است و این تیم باتوجه به پیروزی در هر 5 بازی خانگی اخیر خود در لالیگا، قطعا دیدار دشواری را برای تیم انریکه ای خواهد بودکه هنوز این سرمربی، خیخون را در قلب خود دارد و به نوعی به جنگ قلب خود خواهد رفت.

 

آبلاردو-Abelardo

 

از سوی دیگر، خیخون حتی با پیروزی مقابل بارسلونا می تواند بالاتر از آبی اناری ها در جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

تیم آبلاردو با برتری 2-1 مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته نخست از آمادگی بالای خود خبر داد و پس از تساوی در هفته دوم مقابل آلاوز مقابل دیگر تیم تازه وارد یعنی لگانس به برتری 2-1 دست یافتند که این 3 بازی نخست برای آنان 7 امتیاز را به ارمغان آورد.

 

بنابراین دلیل پیشرفت نکردن خیخون در مسیر روند خوب امتیازگیری و جدول رده بندی، شکست در بازی های هفته چهارم و پنجم می باشد که به ترتیب مقابل اتلتیکو مادرید و سلتاویگو مغلوب شدند.

 

خیخون پس از شکست 5-0 مقابل اتلتیکو مادرید، در مقابل سلتاویگو نیز با نتیجه 2-1 شکست خورد و قطعا به دنبال خارج کردن خود از شکست های پیاپی در مقابل بارسلونا خواهد بود.

 

اما در وضعیت آرایش خیخون باید گفت که این تیم غایب خاصی ندارد به صورتی که در درون دروازه احتمالا Cuéllar بازی خواهد کرد که 4 مدافع این تیم در سیستم 1-3-2-4، لورا، آموربیتا، مره و لوپز خواهند بود.

 

اما در پست هافبک های تهاجمی انتظار می رود که داگلاس بازیکن قرضی بارسلونا در مقابل تیم سابق خود در پست وینگر راست قرار بگیرد. رودریگز نیز هافبک طراح پشت مهاجم خواهد بود ولی در خصوص وینگر چپ شک و شبهاتی وجود دارد که احتمال بازی کردن بورگی محتمل تر می باشد.

 

کوپ نیز تک مهاجم این تیم است.

 

پیش بازی خیخون و بارسلونا

 

وضعیت بازیکنان دو تیم

 

در تیم بارسلونا، ساموئل اومتیتی و  لیونل مسی مصدوم هستند و الیکس ویدال و ماسیپ نیز به اردوی تیم دعوت نشده اند.

 

در تیم خیخون نیز تنها موی گومز وضعیتش در ابهام است ولی به احتمال زیاد از ابتدا بازی نخواهد کرد.

 

نکات کلیدی

 

 به صورت میانگین بیش از 2.5 گل در 16 دیدار از 19 دیدار اخیر بارسلونا در لیگ به ثمر رسیده است.

 

بارسلونا در 11 دیدار از 13 دیدار اخیر خارج از خانه خود در لیگ اسپانیا  پیروز بوده است.

 

بارسلونا در 11 دیدار از 13 دیدار خارج از خانه اخیر خود در لیگ اسپانیا حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

 

بارسلونا در 8 بازی از 10 بازی اخیر خود در مقابل خیخون در کلیه رقابت ها، در هر دو نیمه بازی پیروز بوده است.

 

خیخون در هر 5 بازی خانگی اخیر خود در لالیگا پیروز بوده است.

 

بارسلونا در 3 بازی اخیر خود مقابل خیخون در کلیه رقابت ها، حداقل 3 گل را در هر بازی به ثمر رسانده است.

 

بارسلونا در هر 3 دیدار خارج از خانه اخیر خود در لالیگا در هر دو نیمه بازی پیروز بوده است.

 

خیخون در 5 بازی اخیر خانگی خود در لالیگا حداقل 2 گل را در هر بازی به ثمر رسانده است.

 

به صورت میانگین در 3 دیدار اخیر لالیگایی خیخونف بیش از 2.5 گل در هر بازی وجود داشته است.

 

  بارسلونا در 4 دیدار از 5 دیدار خارج از خانه اخیر خود در لیگ اسپانیا کلین شیت کرده است که این روند در دیدار مقابل لگانس با دریافت یک گل از روی ضربه آزاد، متوقف شد.

 

نکات آماری بازی

 

پیش بازی خیخون و بارسلونا

 

بهترین بازیکنان، گلزنان و پاس گل های دو تیم در فصل جاری

 

پیش بازی خیخون و بارسلونا

 

نتایج بازی های دو تیم در فصل جاری مقابل یکدیگر

 

پیش بازی خیخون و بارسلونا

 

نتایج بازی های دو تیم در فصل جاری 

 

پپیش بازی خیخون و بارسلونا

 

پیش بینی های هو اسکورد

 

خیخون در 3 بازی اخیر خود، 8 گل دریافت کرده است که حاصل آن یک برد و دو باخت بوده است.

 

وضعیت خط دفاعی آلاوز مطلوب نیست و آخرین کلین شیت آن ها در هفته دوم و تساوی مقابل آلاوز بوده است.

 

به نظر می رسد که حرکت قدرتمند بارسلونا در گلزنی با توجه به مصدومیت مسی متوقف شده باشد چون حداقل این اتفاق مقابل اتلتیکو مادرید افتاد ولی یادمان نرود که فصل گذشته، سوارز و نیمار به خوبی نبود لئو را جبران کردند.

 

خیخون 1-3 بارسلونا

 

احتمال های بازی توسط کاربران هو اسکورد

 

احتمال انتخاب بهترین بازیکن زمین

 

پیش بازی خیخون و بارسلونا

 

احتمال برد ها و نتیجه بازی

 

پیش بازی خیخون و بارسلونا

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.