پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: راز ماندن سرجی در بارسلونا؛ روزی که بارسلونا رویاهای سرجی روبرتو را آتش زد!

کد خبر : 56800  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 مهر 1395
سرجی روبرتو ستاره این روز های بارسلونا داستان جالبی از صبر و ماندن و ستاره شدن دارد.

اختصاصی بارسانیوز- قاعدتا زندگی هر شخصی اسرار آمیز است اما زمانی اسرار آن فاش می گردد که کسی در دو راهی سرنوشت ساز زندگی خود در مسیر موفق گام بردارد که برای سرجی روبرتو نیز همین گونه بوده است.

 

سرجی روبرتو هم اکنون یکی از بهترین های لیگ اسپانیا در فصل جاری است بازیکنی که از پست بازی در هافبک دفاعی، به گفته خود از بازی در پست دفاع راست روز به روز بیشتر و بیشتر لذت می برد که شرط ستاره شدن نیز لذت بردن است. سرجی خود را به یکی از اعضای اصلی تیم انریکه تبدیل کرده و از فرصت بازی بابت مصدومیت کسی بهره نمی برد و اوضلع هم اکنون به صورتی تبدیل شده که این الیکس ویدال است که در آرزوی مصدومیت سرجی می باشد.

 

سرجی روبرتو-Sergi Roberto

 

سرجی روبرتو با بازی های خوب خود در پیش فصل و ابتدای فصل، حتی جای دنی کارواخال را نیز در پست دفاع راست در تیم ملی اسپانیا گرفت مدافعی که هم اکنون با 4 پاس گل در صدر جدول پاس گل لالیگا حضور دارد. ولی مفهوم داستان او در این جمله خلاصه می شود که آیا او 13 ماه قبل یعنی در نقل و انتقالات تابستانی 2015 در چنین وضعیت شیرینی قرار داشت؟

 

او یک فصل را بابت حضور در تیم اصلی با نارضالیتی سپری کرد چون به سختی فرصت بازی در تیم اصلی را به دست می آورد و به نوعی آخرین بازیکن تیم انریکه برای بازی در یک دیدار رسمی حساب می شد بازیکنی که در کنفرانس پس از بازی انریکه مقابل خیخون، تمجید های این سرمربی اسپانیایی را به عنوان بهترین مدافع راست دریافت کرد.

 

سرجی روبرتو-Sergi Roberto

 

پس از اینکه موفق شد تا در سال 2009 به تیم B بارسلونا راه یابد، سرجی موفق شد تا تمرینات خود با تیم اصلی پپ گواردیولا را آغاز نماید. او سرانجام بعد ها موفق شد تا اولین بازی رسمی خود را انجام دهد اما هرگز در انجام بازی تداوم نداشت و حتی ورود انریکه نیز اوضاع را بهتر نکرد. بنابراین اوضاع نارضایتی بری سرجی تشدید یافت به صورتی که او تنها 18 بازی را برای تیم اصلی انجام داده بود و باشگاه نیز برای خروج او از این وضعیت با حضور بوسکتس هیچ راه حلی نداشت.

 

بنابراین چه تصمیم برای او مناسب تر بود؟ خروج قرضی یا فروش؟ باشگاه در تابستان 2015 با مدیر برنامه های سرجی روبرتو ملاقات کرد و وضعیت را توضیح داد و اعلام کردند که باشگاه بارسلونا بر روی سرجی روبرتو حسابی باز نکرده است که این حرف، روبرتو را در اتش بارسلونا سوزاند. بنابراین پس از آن بود که مدیر برنامه های سرجی شروع به بررسی گزینه های انتقالی موجود کرد و سرجی در آستانه خروج از بارسلونا قرار داشت که تصمیم دشواری برای بازیکنی بود که برای سال ها در آکادمی بارسلونا حضور داشت و با خروجش، سرجی روبرتو تمام رویاهایش را در حال سوختن می دید.

 

سرجی روبرتو-Sergi Roberto

 

اما با این حال، باشگاه ذهنیت خود را بابت ممنوعیت نقل و انتقالاتی فیفا که قادر به جذب بازیکنان جدید نبودند، تغییر داد. لوئیز انریکه در تیم خود تعداد بازیکنان کمی دراختیار داشت و نمی توانست خروج بازیکن دیگری را هضم نماید به خصوص سرجی روبرتو که نگرش خوبی داشت. بنابراین اینگونه بود که سرجی روبرتو و مدیر برنامه هایش به بررسی های بازار پایان دادند ولی آیا تمامی مشکلات حل شده بود؟

نه، سرجی روبرتو صرفا یک نیم فصل فرصت بازی بیشتر به دست می آورد چون آبی اناری ها الیکس ویدال و آردا توران را با پایان محرومیت، از ژانویه 2016 دراختیار می گرفتند. بنابراین این یک فرصت چهار ماهه بود و باز هم امید بزرگی وجود نداشت.

 

سرجی روبرتو-Sergi Roberto

 

اما زندگی پر رمز و راز برای روبرتو پس از محرومیت روبرتو از مصدومیت ابتدای فصل گذشته دنی آلوز آغاز شد به صورتی که لوئیز انریکه از روبرتو در سمت راست خط دفاعی استفاده کرد و سناریوی تحسین برانگیز انریکه برای روبرتو، مایه خوشبختی شد، سناریویی که روبرتو در ابتدا مطمئن نبود که بتواند در ان موفق شود اما این ماجرار برای روبرتو به خوبی پیش رفت تا انریکه این وضعیت جدید را برای او درنظر داشته باشد.

 

پس از ابتدای فصل قبل، انریکه همین سناریو را در زمستان تکرار کرد و به روبرتو بجای دنی بازی داد به صورتی که در ژانویه هیچ کس ایده فروش او را حتی به ذهن خود نیز راه نداد و همین تفکر تا پایان فصل بابت 49 بازی سرجی روبرتو باقی ماند تا بارسلونا و انریکه از خروج دنی الوز دغدغه ای نداشته باشند.

 

سرجی روبرتو-Sergi Roberto

 

بنابراین این موفقیت سرجی روبرتو بابت بازی های خوبش، حتی باعث شد تا از ژانویه 2016 تا انتهای فصل، به الیکس ویدال بازی نرسد و سرجی روبرتو نه تنها ویدال بلکه دنی کارواخال را نیز از بازی در تیم ملی ناامید کرد. بنابراین اینگونه بود که سرجیف مزد زحمت های خود و جلب کردن اعتماد انریکه را گرفت تا هم اکنون این الیکس ویدال باشد که بدترین دوره فوتبالی خود را سپری می کند و این انتقال بد احتمالا در زانویه 2017 به پایان خواهد رسید. 

 

سرجی روبرتو-Sergi Roberto

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.