پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارشناس اسکای رونالدو را تحقیر کرد؛ کریس پیری و تعویض های بیشتر را بپذیرد!

کد خبر : 56805  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 مهر 1395
گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیایی اسکای اسپورتس، درخصوص دلیل تعویض کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل لاس پالماس صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز - گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیایی اسکای اسپورتس، در تحلیل هفتگی خود از رقابت های لالیگا، درخصوص دو تیم رئال مادرید و بارسلونا مطالبی را بیان کرد که در اینجا به بررسی صحبت های او درخصوص رئال مادرید خواهیم پرداخت که موضوع ناراحتی کریس رونالدو از تعویضش پر رنگ تر است.

 

بالاگ درخصوص دلیل تصمیم زیدان برای بیرون کشیدن رونالدو اینگونه پاسخ داد:

 

کریس پس از تعویضش در جریان تساوی 2-2 مقابل لاس پالماس تنها می توانست از دست خودش ناراحت باشد نه از تصمیم زیدان چون زیدان مربی ای نیست که تیمی را براساس تغییرات تاکتیکی بسازد چون او یک جهان از ستاره ها را ایجاد کرده که در بازی کردن راحت باشند و این راز موفقیت اوست. گاهی اوقات ان ها از بالا پرس می کنند و گاهی اوقات در دفاع عمیقی فرو می روند، گاهی اوقات از کناره ها حمله می کنند و گاهی هم از وسط که این کار به کیفیت بازیکنان مربوط می شود و اگر بازیکنی کیفیت لازم را ارائه ندهد تعویض خواهد شد.

کریس رونالدو-Cristiano Ronaldo-زین الدین زیدان

شما دیدی که آن ها در مقابل لاس پالماس از موقعیت های کافی برای پیروزی برخوردار بودند به صورتی که 26 شوت به سمت دروازه داشتند و هرگز نباید بازی را می باختند چون سزاوار سه امتیاز بازی بودند ولی با این حال لاس پالماس از جناح چپ رئال مشکلی را احساس نکرد. در این بازی ما چیز منحصر به فردی دیدیم چون برای اولین بار بود که رونالدو به دلایل تاکتیکی و فنی تعویض شد اتفاقی که پیش از این هرگز رخ نداده بود و تنها زیدان می توانست این کار را انجام دهد چون هیچ کس دیگری به اندازه او شجاع نیست. بنابراین رونالدو باید به خودش بنگرد و از دست خودش عصبانی باشد.

 

کارشناس اسکای در ادامه اعتقاد داشت که کریس از لحاظ جسمانی افت کرده است و ای تصمیم زیدان باید در ادامه فصل نیز صورت بگیرد:

 

رونالدو هم اکنون برایش از پیش رو برداشتن مدافعان حریف به مانند سال گذشته و اوج دوران حرفه ای خود دشوار شده است و در حال حاضر نمی تواند خود را به کادر فنی تیم در ترکیب اصلی تحمیل کند.این اولین بار بود که او به مدت دو ماه مصدوم شد و بنابراین زمان برای گلزنی های مجدد او اهمیت خواهد داشت. کریستیانو رونالدو، همانگونه که شما انتظاراش را داشتید، ناراحت بود. او پس از تعویض با زیدان دست داد اما در چهره اش چنین چیزی دیده نمی شد.

کریستیانو رونالدو-Cristiano Ronaldo

بنابراین رونالدو باید از دست خودش ناراحت باشد. او در فرم خوبی نیست. او از لحاظ جسمانی افت کرده است و زیدان نیز به آن پاسخ دادو تاییدش کرد. به همین دلیل، زیدان به فکر بازی روز سه شنبه رئال در لیگ قهرمانان بود تا کریس را آماده نگه دارد و قصد استراحت دادن به او را داشت. استفاده از سیستم چرخشی در هر سه تیم برتر لالیگا وجود دارد و رونالدو نیز وارد این سیستم شده است.

 

این می تواند برای کریس رونالدو خوب باشد چون او در انتهای هر سه فصل اخیر از لحاظ جسمانی افت کرد و بسیار ضعیف بود. این تصمیم زیدان می تواند حتی برای طرفداران رئال نیز خبر خوبی باشد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.